Τώρα είναι 23 Οκτ 2018, 17:54

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 62 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 12:00 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17439
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Πεταμένα λεφτά αν ο λαιμός δεν έχει θάλαμο αντήχηση.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 12:32 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Μάιος 2009, 14:56
Δημοσιεύσεις: 1650
Moto: KTM EXC 200 1999
iatrodikastis έγραψε: *
Πεταμένα λεφτά αν ο λαιμός δεν έχει θάλαμο αντήχηση.
Δεν συμφωνω....με την πιοελευθερη εξατμηση θα αναπνέει καλύτερα σε ολες τις στροφες και ειδικα το 5 βαλβιδο θα στροφαρει πιο πολυ και μεγαλητερη διαρκεια.....ξερω ειχα ενα 2002....καμια σχεση


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 12:34 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Μάιος 2009, 14:56
Δημοσιεύσεις: 1650
Moto: KTM EXC 200 1999
Αν βαλει και ενα πιστωνακι HI Compression θα ανεβαίνει σαν διχρονο τα ανηφόρια


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 12:50 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17439
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Ο λαιμός και το μακρύ τελικό, με σωστή γέμιση αποδίδει στις χαμηλομεσαίες, δηλαδή για εντούρο καταστάσεις.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 13:49 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 19:14
Δημοσιεύσεις: 9805
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
iatrodikastis έγραψε: *
Πεταμένα λεφτά αν ο λαιμός δεν έχει θάλαμο αντήχηση.



Είχες και στο χωριό σου θάλαμο με αντήχηση :lol:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 14:02 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17439
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Δεν είμαι από χωριό, αλλά είχα θάλαμο αντήχησης στο 4τ 250 μου.

iatrodikastis έγραψε: *
Ο λαιμός και το μακρύ τελικό, με σωστή γέμιση αποδίδει στις χαμηλομεσαίες, δηλαδή για εντούρο καταστάσεις.
JIMARAS έγραψε: *
iatrodikastis έγραψε: *
Πεταμένα λεφτά αν ο λαιμός δεν έχει θάλαμο αντήχηση.



Είχες και στο χωριό σου θάλαμο με αντήχηση :lol:
iatrodikastis έγραψε: *
ZEROTOLERANCE έγραψε: *
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ :greetings-waveyellow: ...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΝΑΙ ΚΑΘΕ ΠΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ???ΚΑΙ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΡΥΘΜΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΡΜΠ?

Προσωπικά σε 250 excf του 2009, με 33 άλογα, έκανα τσεκ διάκενων κάθε 30 ώρες, μέχρι που με έβρισαν και φόραγα akrapovic από λαιμούς.
Εξάτμιση?
μετά από ένα καλό σέρβις αναρτήσεων και τσεκ για ορθά ελατήρια, θα ήταν το επόμενο,
αφού το βάρος είναι αρκετό και θέλει και "ζωήρεμα" το μοτέρ του,
μαζί με ένα κιτ 280,
για το τζετάρισμα, θα το δεις και με την λειτουργία.
[ img ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 16:46 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Μάιος 2009, 14:56
Δημοσιεύσεις: 1650
Moto: KTM EXC 200 1999
Και μιλας για πεταμένα λεφτα......?? Πολλα λεφτα


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 17:22 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17439
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
dryz250 έγραψε: *
Και μιλας για πεταμένα λεφτα......?? Πολλα λεφτα
Ναι φυσικά και μιλάω για πεταμένα λεφτά αν δεν έχεις ουσιαστικό αποτέλεσμα βελτίωσης.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Μια χαρα το ειπε ο iatrodikastis, αντηχηση η αντιλαλος ειναι το θηλυκό της απηχησης = resonance

Και για την ιστορια να μαθαίνουμε κατι για τα resonance chambers των λαιμων
https://motocrossactionmag.com/amp/10-t ... -chambers/

Η αληθεια για τις εξατμισεις βρισκεται καπου στη μεση, με ενα ελευθερο τελικο θα δωσει μονο μεσαια/ψηλα ενω με σωστο λαιμο γινεται πιο ολοκληρωμενη δουλεια για την αποδοση, δινει σε μεγαλυτερο φασμα και χαμηλα που βοηθαει στο εντουρο. Υπαρχουν και λαιμοι που ειναι μονο για ψηλα, η καθε εταιρια εχει και αναλογο προιον για καθε χρηση.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 17:59 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Μάιος 2009, 14:56
Δημοσιεύσεις: 1650
Moto: KTM EXC 200 1999
Να πω την γνωμη μου για το συγκεκριμενο, ο λαιμος αν ειναι μακρης και στενος μια χαρα ανεβαζει την δυναμη χαμηλα....τα resonance chambers μειώνουν τον ηχο τωρα που εχουν ανεβασει τους περιορισμους στα decibel....

Δεν λεω οτι δεν κανουν δουλεια αλλα οχι και να λεμε οτι μονο ετσι δουλεύουν τα τετραχρονο, ο μαμα λαιμος μια χαρα κανει και το τελικο ειναι must και οχι πεταμενα λεφτα....μια FMF Q4 η κάποια αντίστοιχη ευρωπαϊκή τυπυ DEP HGS μια χαρα ειναι και μεσα στο ορια του ηχου.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 18:04 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 19:14
Δημοσιεύσεις: 9805
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
dryz250 έγραψε: *
Να πω την γνωμη μου για το συγκεκριμενο, ο λαιμος αν ειναι μακρης και στενος μια χαρα ανεβαζει την δυναμη χαμηλα....τα resonance chambers μειώνουν τον ηχο τωρα που εχουν ανεβασει τους περιορισμους στα decibel....

Δεν λεω οτι δεν κανουν δουλεια αλλα οχι και να λεμε οτι μονο ετσι δουλεύουν τα τετραχρονο, ο μαμα λαιμος μια χαρα κανει και το τελικο ειναι must και οχι πεταμενα λεφτα....μια FMF Q4 η κάποια αντίστοιχη ευρωπαϊκή τυπυ DEP HGS μια χαρα ειναι και μεσα στο ορια του ηχου.
:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Φεβ 2016, 17:24
Δημοσιεύσεις: 218
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΤΗ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΔΩΡΟ :mrgreen: .. ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ :lol: :lol:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2018, 21:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1139
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Με αυτό το φοβερό εργαλείο μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα απο άποψη δύναμης..
Ειναι σετταρισμένο με το σκεπτικό της καθημερινής χρήσης για αυτό και η υποδύναμη ειναι λίγο πιο κάτω απο πιο πιεσμένα 250άρια!
Αν ήθελες να διατηρήσεις την φιλοσοφία του και να πάρεις ακόμη 5-7 αλογάκια σε ολη την καμπύλη, μπορείς να το κάνεις με ενα hi Compression έμβολο, καρμπ. jetting, εισαγωγή απο το YZF και ενα πιο ελεύθερο τελικό (χωρίς λαιμό).
Αν επίσης θέλεις να το κάνεις σαν YZ σε δύναμη (κυρίως ψηλά) αλλάζεις και εκκεντρα, ecu, λαιμό!

Εγώ στην θέση σου δεν θα πείραζα ούτε το τελικό (εστω για αρχή) το μηχανάκι ειναι κούκλα, μονο μια μασκα τυπου stock Yamaha βάλε του να ηρεμήσει μπροστά..
Πολύ καλή επιλογή και γενικά πολύ τίμιο εργαλείο, πολύπλοκο χωρίς χαζοπροβλήματα!! :handgestures-thumbup:

:arrow: Μην ξεχνάμε κατι πολύ σημαντικο. Οσο πιέζεις σε πιέζει! Η Yamaha και η κάθε Yamaha δεν ειναι χαζή που βγάζει 250cc με 30 άλογα και 250cc με 40+.. Η κάθε επιλογή εχει διαφορετικές απαιτήσεις σε σερβις και "φροντίδα"..!

Επίσης με το resonance chamber δεν πρόκειται να δεις καμια ουσιαστική διαφορά ούτε στον ήχο ούτε στην αποδωση στο συγκεκριμένο μηχανάκι..
Ειναι εξυπνη λύση για να δημιουργήσεις ενα τρόπον τινα back pressure στις χαμηλές στροφές, σε μηχανάκια που ειναι χρονισμένα να κρατούν την ροπή τους σε πολύ ψηλές στροφές, χωρίς να τα κόβεις εκει..
Γίνεται "μπέρδεμα καυσαερίων" σε συνάρτηση με το regression που κάνουν τα καυσαέρια στις χαμηλές στροφές - χαμηλή ταχύτητα εμβόλου.
Βοηθά να διατηρείται "γεμάτη" καυσαέρια ή σωλήνα εως το τελικό καζανάκι με αποτέλεσμα την μείωση του ήχου αλλα και στη πτώση ροπής σε καποιες στροφές..
Εχει καλύτερη αποτελεσματικότητα οταν εφαρμόζεται σε στροφές ή κουρμπες του σωλήνα και ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ρόλο παίζει η διάμετρος των σωλήνων που το συνδέουν. Αν ειναι μία ειναι πάντα αντίθετης φοράς.
Σε δικό μου Nissan SR20ve που δούλευε 9000rpm, μετα απο ατέλειωτες ώρες στο δυναμόμετρο καταλήξαμε να φτιάξουμε μια εξάτμηση - σωλήνας απο μπρός μέχρι πίσω (χωρίς τίποτα) και να ενώσουμε με Φ18 τους λαιμούς που έσκαγαν αντίστροφα. Εκεί πήραμε και τα περισσότερα άλογα καθώς και βουλώσαμε και την τρύπα του valve lift στις 5600rpm.
Το παράδειγμα, μονο για το τι ακριβώς κάνει..

Και πάλι καλολάσπωτο το φοβερό εργαλείο!! :handgestures-thumbup:

:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2018, 03:14 
Σε σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 19:12
Δημοσιεύσεις: 2424
Moto: ΒΕΤΑ 300
Δεν χρειάζεσαι εξάτμιση ή κάποιο άλλο έξτρα, το μοτο είναι έτοιμο για βουνό.

Κράτα τα €€€ και πάμε 3 ημέρες Ορλιακα, Γρεβενά και Vendi, για full Enduro.

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YAMAHA WR250F -08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2018, 03:21 
Σε σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 19:12
Δημοσιεύσεις: 2424
Moto: ΒΕΤΑ 300
andreasds έγραψε: *
Δεν χρειάζεσαι εξάτμιση ή κάποιο άλλο έξτρα, το μοτο είναι έτοιμο για βουνό.

Κράτα τα €€€ και πάμε 3 ημέρες Ορλιακα, Γρεβενά και Vendi, για full Enduro.
Διαδρομή παγκόσμιου 2017
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1074759544

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 62 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com