Τώρα είναι 23 Οκτ 2018, 19:09

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 117 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 14 5 6 7 8 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2018, 12:04 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Γεια!

Τα θέματα συνεχίζονται αλλά εγώ κάτω δεν το βάζω.... Την Πέμπτη η προπόνηση τέλειωσε νωρίτερα λόγω συμπλέκτη αλλά πρόλαβα οριακά να τεστάρω λίγο ενδοτικότερο σεττάρισμα πριν τον χορό με τις κοτρώνες το Σάββατο. Υγρά πάνω δεν βρήκα αλλά βάζοντας λίγο γέμισε και μετά έκανα την κλασσική εξαέρωση βγάζοντας και δυο φούσκες από κάτω μαζί με χάλια μαμά υγρά. Η αίσθηση μια χαρά και αναχώρηση την Παρασκευή για τα 300 χλμ ώστε να περπατήσουμε και την ειδική των 8 χλμ. Γίνεται και αυτό και μετά τον τεχνικό με την θορυβομέτρηση (να μου κάνουν χάρη και να με περνούν με 115 dB λόγω των λαδιών που λέγαμε...) ευτυχώς δεν είχε parc ferme γιατί 10 λεπτά πριν την εκκίνηση βλέπω το καπάκι πάνω μούσκεμα και δοκιμάζοντας την μανέτα η πίεση είχε χαθεί αρκετά. Τα μισά υγρά είχαν φύγει και απλά συμπληρώνοντας φουλ και πατώντας μερικές φορές η αίσθηση επανήρθε. Κοιτώντας το καπάκι από κάτω και το λάστιχο βλέπουμε ότι όταν είχα τσεκάρει απλά πριν λίγες βδομάδες έβαλα το λάστιχο λάθος αντίθετα στις γωνίες στο καπάκι και βγάζουμε συμπέρασμα ότι έχανε από εκεί και έλυξε το θέμα.

Για κάποια ώρα στην αρχή της ειδικής δεν δούλευε σωστά ο συμπλέκτης, μου κάνει κι ένα σβήσιμο σε απότομα φρένα και ευτυχώς μετά από λίγο δούλευε εντάξει. Πολύς κρύος ιδρώτας και κάπως μπερδεμένος μέχρι να πιάσω κάποιο ρυθμό. Ειδικαρα εξτρημ φυσική 8 χλμ οδηγησιμη αλλά συνεχόμενη πιθανότητα για χάσιμο δευτερολέπτων. Το βίντεο δεν δείχνει πολλά από την πραγματικότητα. Κανένα θέμα όμως. Οριακά αντέχουν και τα χέρια μετά από καλό ζέσταμα αλλά έκανα και λίγο κράτη για αυτά προς το τέλος. Μετά το τέλος της ειδικής κράτημα ρηλαντι ψηλό. Σφίγγουμε λίγο βίδα αέρα. 2ο πέρασμα. Στην αρχή τα ίδια με τον συμπλέκτη! Φτουουουου! Ξαναφτιάχνει. Είχαν σαρισει κάποιες πέτρες, είχαν ξεθαφτει άλλες, πούδρα παντού, χαμός αλλά βγήκε χωρίς κόλλημα παρόλο που έκανα χαζολαθακια για γραμμές. Πολύ κοπανημα. Βγάζω 1 κλικ συμπίεση από μπροστά βγάζω κι ένα από την αργή πίσω και η μοτό ήταν ακόμη καλύτερη. Στην αρχή ο συμπλέκτης έκανε τα ίδια. Τερματιζω και βλέπουμε ότι στον τροχό δεξιά και μια φορά γύρω από την εξάτμιση είχε μπλεχτεί πολύ σύρμα.... Με το ζόρι όλα γι αυτόν τον αγώνα....

Κρατώ ότι ήμουν από τους ελάχιστους που βγάλανε σταθερούς χρόνους και θα ήμουν και ψηλά και στην Β. Δεν είχα ηρεμία. Χθες πήγα να κάνω εξαέρωση και πάλι η στάθμη ήταν πολύ χαμηλά και είχε χαθεί πίεση. 4ο πέρασμα και θα είχα εγκαταλειψη. Ξαναπατησα σωστά το λάστιχο στο καπάκι, έκανα εξαέρωση βγάζοντας δύο φούσκες από κάτω και οκ προς το παρών. Εξωτερικά δεν χάνει πουθενά. Αλλά για σιγουριά μόλις παρήγγειλα τα ορινγκ και την φλάντζα του slave cylinder του συμπλέκτη.

Ενα βίντεο από τον 4ο της V40.

https://www.youtube.com/watch?v=sEAbFUY7a1I" onclick="window.open(this.href);return false;

Ολα τα αποτελέσματα.
https://kalkku.fi/tulokset/symk18/" onclick="window.open(this.href);return false;

Πού θα πάει? Θα στρώσει κάποια στιγμή το σύμπαν. Μία τα χαρτιά, μία η τρόμπα, τώρα άλλα...

[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2018, 17:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Ωραιος, επισης τσεκαρε εαν εχει διαρροη απο το φουσκακι της ανω τρομπας (τραβηξε το) και εαν οι βιδες (banjo bolts) απο το σωληνακι υψηλης ειναι σφιχτα και δεν εχει διαρροη απο εκει.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2018, 18:38 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008, 20:56
Δημοσιεύσεις: 643
Moto: ktm 175 με λιγο απο honda :P
[ img ]

Ω ρε Ξϋλο :-D :-D :-D

_________________
Δημήτρης


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2018, 04:11 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 19:14
Δημοσιεύσεις: 9805
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
βαλε και κανα σκορδο για το ματι :scared-eek:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2018, 07:06 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Γεια!

Jimara είμαστε για πολλές αρμαθιές σκόρδο γιατί απ΄ό,τι φαίνεται μου έτυχε διαμάντι κομμάτι Τρακόσα. Μία το TPS να δίνει safe mode για 4% λάδι συνέχεια, τώρα ο συμπλέκτης στις μόλις 60 ώρες (63 πιάσαμε χθες). Τόσα Beta 2Τ και 4Τ με το ίδιο Brembo σύστημα με 100 ή παραπάνω ώρες το καθένα και δεν είχα ποτέ τέτοιο θέμα. Αν και στην περίπτωση νομίζω ότι είναι θέμα ποιότητας του ορινγκ του πιστονιού του slave ή εντελώς στεγνή τοποθέτησή του στην Brembo πριν φτάσει το όλο σύστημα στην Beta για τοποθέτηση. Φαίνεται πώς έχει καταντήσει το ορινγκ στην φωτό. Στον κύλινδρο είχε γίνει σημάδι (συν ένα πολύ ελαφρύ αυλάκι περιμετρικά από το ορινγκ με το πιστόνι να μην δουλεύει με την μοτό σβηστή) αλλά με λίγο σκοτς μπράιτ απαλά περιμετρικά με αργές κινήσεις ήρθε όλο μια χαρά. Εβαλα πάλι ίδια διάσταση αλλά έχω πάρει και το oversize (μετά από διάβασμα για ίδιο θέμα σε ΚΤΜ με το ίδιο σύστημα). Χθες πήρε τουλάχιστον 3 χλμ στην αρχή μέχρι να φτιάξει η λειτουργία και ξανάπαιρνε λίγο χρόνο μετά από κάθε διάλειμα. Μετά από μία ώρα οδήγησης πάνω άδειασε πάλι. Εκανα την δουλειά το βράδυ και απομένει να βάλω καινούργια υγρά με εξαέρωση.

[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2018, 07:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Καλο θα ηταν να αλλαξεις και τα λαδια συμπλεκτη καθωτι εχουν περασει υγρα φρενων μεσα, προληπτικα. Εκτος εαν θεωρεις οτι ηταν πολυ μικρη η ποσοτητα.

Εκτος του φθαρμενου oring παρατηρω κοψιμο στην αριστερη μερια της φουσκας?

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2018, 07:35 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Ναι από δικό μου λάθος μάλλον όταν προσπαθούσα να το ανοίξω. Μετά από κουβέντα με κάτοχο ΚΤΜ 250 2Τ 2002, στο ΚΤΜ (με 3 εκατοστά ορινγκ αντί 2.52 τώρα) δεν υπάρχει αυτό το κάλυμα αφού ούτως ή άλλως η στεγανοποίηση γίνεται με το ορινγκ. Τοποθετημένο κανονικά δεν διακρινόταν το κόψιμο αλλά θα το παραγγείλω και αυτό την Δευτέρα.

Σωστή η παρατήρηση για τα λάδια του σαζμάν μιας και άδειασε ο μάστερ δύο-τρεις φορές με αυτά, οι δύο πριν και κατά τον αγώνα και η μία χθες. Την Πέμπτη πριν τον αγώνα είχα βάλει καινούργια μετά το πρώτο άδειασμα του μάστερ. Θα τα αλλάξω και αυτά.

:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2018, 08:16 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Δεν υπάρχει ξεχωριστά διαθέσιμο το λάστιχο με βάση το parts manual και μάλλον έρχεται μαζί με το piston assembly το οποίο περιλαμβάνει το πιστόνι και το ορινγκ. Αλλά αν φτάσει εκεί η δουλειά γιατί να πάρει κάποιος μόνο το piston assembly και όχι όλο το slave στα 63 ευρώ αρχική λιανική να έχει όλο το σύστημα καινούργιο. Δεν νομίζω να έχω θέμα γιατί πιστεύω το λάστιχο κάλυμα απλά σταματά τυχών βρωμιές από το λάδι σαζμάν να μπουν στον κύλινδρο προς το ορινγκ. Και το κόψιμο δεν φαινόταν καθόλου με το λάστιχο τοποθετημένο. Μετά από κάποιες ώρες θα κοιτάξω την κατάσταση εκεί μέσα.

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2018, 09:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Το κιτ επισκευής λογικά θα έχει αρκετά χαμηλότερη τιμή. Εαν το casing του slave είναι ΟΚ και το κιτ ειναι φθηνο τότε δεν αξίζει να πάρεις κομπλε.

Η προστατευτική φούσκα είναι για να αποτρέπει τα λάδια του σασμάν να περνάνε στο έμβολο και έξω.

Την moda με το oring προσέξτε να είναι κατάλληλο το oring για χρήση με υγρά φρένων. Λογικά εννοείς το πάχος απο 2,52 σε 3mm και οχι την διάμετρο. Αν και δεν έχω δεί σε BETA, πρόσεξε μήπως είναι D ring σε αυτή την εφαρμογή και όχι απλό oring.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2018, 10:11 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
To κανονικό μέγεθος του ορίνγκ είναι 23,52 x 1,78 και για το oversize oring είναι 23,00 x 2,00. Πριν έκανα λάθος για το 2,52. Στα παλιότερα ΚΤΜ (χωρίς να έχουν λάστιχο/κάλυμα) ήταν η διάμετρος 30,00. Οπως έγραψα θα το κοιτάξω πάλι λίγο αργότερα αλλά το λάστιχο είναι νομίζω κυρίως για τις βρωμιές από το λάδι και όχι για να μην περάσει λάδι από το σαζμάν μέσα στο slave αφού το ορινγκ στο πιστόνι του slave είναι γι αυτό, και για το υγρό φρένων να μην περνά προς το σαζμάν και αντίθετα. Αλλιώς δεν θα έπρεπε το λάστιχο να είχε κρατήσει και τα ml υγρών φρένων για 3-4 μάστερ που αδειάσαν μέχρι τώρα? Το βρήκα κανονικά τοποθετημένο εφαρμοστό αλλά τα υγρά είχαν διαφύγει προς το σαζμάν. Θα δούμε και στην πράξη με το σχίσιμο που έχει τώρα.

Η Beta εδώ είχε διαθέσιμο κομπλέ όλο το slave και το μαμά ορινγκ μαζί με την φλάτζα όλου του slave θα έρθουν κάποια στιγμή ξεχωριστά... Τώρα πήρα από μαγαζί για ρουλεμάν κτλ δύο ορινγκ nitrile για μέχρι 100 βαθμούς μαμά μέγεθος και ένα oversize ίδιας ποιότητας. Στο χέρι μου φάνηκαν ίδια ποιότητα με το μαμά. Ο πωλητής μου είπε ότι υπάρχουν και ακόμη καλύτερα για χρήση με υγρά φρένων και λίγο μεγαλύτερες θερμοκρασίες αλλά δεν τα είχε στοκ. Δοκιμάζω με αυτά τώρα και βλέπουμε αφού είναι δύο-τρεις φορές οδήγηση ακόμη μέχρι να πετάξουμε για κάτω για διακοπές στις 2 Ιουλίου.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2018, 11:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Το προστατευτικο λαστοιχο ειναι για να μην περνανε τα λαδια απο το σασμαν προς το εμβολο αλλα και προς τα εξω απο το casing οπου δεν υπαρχει πιεση. Απο την αλλη, οταν χανει υγρα το εμβολο του slave λογο υψηλης πιεσης περνανε απο το λαστοιχο προς το σασμαν ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2018, 10:05 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Γεια σας!

Δευτέρα βράδυ γυρίσαμε στα Βόρεια μετά από 5 βδομάδες όσο περισσότερο ρέκλας γινότανε. 5-6 Best of you και Steel προγράμματα τα κάναμε όμως συν διπλά μπάνια για 9 μέρες σε παραλία για κράτημα αντοχής και δύναμης μιας και πλησιάζει ο σημαντικότερος μήνας της σεζόν.

Βύρωνα θα επιμείνω ότι αν το ορινγκ του πιστονιού του slave είναι σε καλή κατάσταση, λάδι από το σαζμάν ή υγρά φρένων δεν το περνάνε. Το κάλυμα είναι για τυχών βρωμιές από το σαζμάν και δεν σταματάει το λάδι από το να βγει εκτός slave. Γι αυτό υπάρχει άλλο ορινγκ που πατάει στο τοίχωμα λίγο πριν την φλάντζα. Πριν τις διακοπές πρόλαβα να βάλω το γνήσιο ορινγκ στο πιστόνι τρίβοντας λίγο ακόμη τον κύλινδρο αφού υπήρχε ακόμη μικρό σημάδι εκεί που το είχα τρίψει ήδη και σε οδήγηση 2 ωρών δεν είχα θέμα. Για σιγουριά όμως θα βάλω καινούργιο slave πριν τους αγώνες τον Σεπτέμβριο κρατώντας στην άκρη για ανταλλακτικό το μαμά αφού τρίψω τον κύλινδρο ομοιόμορφα λίγο ακόμη ώστε να βάλω στο πιστόνι το oversize oring.

Παράλληλα έγινε και το πρώτο σέρβις του αμορτισέρ από τον Σωτήρη-ShockMaster στις 65 ώρες και ήταν εμφανές ότι το χρειαζόταν νωρίτερα με βάση το τελειωμένο λάδι. Επαιξαν τον ρόλο τους και οι ζέστες από αρχές Μαίου. Το έβαλα στην μοτό και με τα ίδια κλικ όπως πριν ήταν πολύ αργό προς κάθε κατεύθυνση. Δοκιμή σήμερα.

Αλλαξα και τα λάδια του πηρουνιού στις 63 ώρες και βγήκαν σαν καινούργια με 23 ώρες λειτουργίας. Ξαναέβαλα Nils 5W.

[ img ]

Καλές διακοπές σε όλους!

Λεωνίδας


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2018, 15:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Παρομοίως στις 50 ερασιτεχνικές ώρες που έκανα το αμορτισέρ το λάδι βγήκε μάυρο μεν αν και είχε λίγο ακόμα.
Πόσο μάλλον σε αγωνιστική χρήση Εντούρο λογικά θα χρειάζεται κάθε περίπου 40 ώρες.

Καλή αγωνιστική σεσόν :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2018, 08:04 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008, 13:36
Δημοσιεύσεις: 2935
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Τοποθεσία: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Γενικά βλέπω πολλά προβλήματα στο συγκεκριμένο μηχανάκι ψάξιμο πολύ στο καρμπιρατέρ και προβλήματα με το συμπλέκτη τελικά αξίζει να δώσεις τόσα λεφτά και να παιδεύεσαι συνέχεια


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2018, 10:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 18:59
Δημοσιεύσεις: 4721
Moto: 2017 RR 300
xantiasupermoto έγραψε: *
Γενικά βλέπω πολλά προβλήματα στο συγκεκριμένο μηχανάκι ψάξιμο πολύ στο καρμπιρατέρ και προβλήματα με το συμπλέκτη τελικά αξίζει να δώσεις τόσα λεφτά και να παιδεύεσαι συνέχεια

1 ο ρινγκ στο slave της brembo.
Τζεταρισμα για τις ιδιαίτερες συνθήκες της Φινλανδίας.

Τι πίνεις?

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 117 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 14 5 6 7 8 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com