Τώρα είναι 23 Οκτ 2018, 18:33

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 117 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 68 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2018, 19:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Ως επι το πλειστον η λαδιλα που βγαινει στην εξατμιση εχει να κανει με δια5φορους παραμετρους κυριως τζεταρισμα, ποσοστο μιξης λαδιου η ποιοτητα του λαδιου, θερμοκρασια & υγρασια ατμοσφαιρικου αερα κ.α.

Επισης να εχουμε κατα νου οτι εαν λειτουργουμε τον κινητηρα συχνα σε χαμηλες στροφες ειναι λογικο να το ρυθμισουμε προς την φτωχη μερια το μειγμα στις χαμηλες (βιδα αερα, βελονα/θεση και νουμερο slide cut away) για να μην "γεμιζει" ο θαλαμος καρτερ και δουλευει πλουσιο.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2018, 19:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008, 17:48
Δημοσιεύσεις: 1766
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
Byron έγραψε:
Επισης να εχουμε κατα νου οτι εαν λειτουργουμε τον κινητηρα συχνα σε χαμηλες στροφες ειναι λογικο να το ρυθμισουμε προς την φτωχη μερια το μειγμα στις χαμηλες (βιδα αερα, βελονα/θεση και νουμερο slide cut away) για να μην "γεμιζει" ο θαλαμος καρτερ και δουλευει πλουσιο.
Ακριβώς σε αυτό είδα διαφορά με χρήση σε κλειστά μονοπάτια.

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2018, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Μάλλον η NEDH είναι πολύ πλούσια για Ελλάδα. Το πολύ στην 3η θέση και από μείων μέχρι +5. Μέχρι +10 εδώ ήταν ανεκτή στην 4η θέση αλλά σίγουρα όχι για 15 και πάνω. Το μπουζί δείχνει πώς ήταν την Πέμπτη με 24 βαθμοί και υγρασία/άπνια. Περίεργο σεττάρισμα.. Οπως υπολόγιζα βρήκα μαμά 38άρι και λογικό για το κλίμα 175. Ισως φτωχό στο πάιλοτ και αμέσως πολύ πλούσιο στη βελόνα. Την έβαλα την NEDH στην 3η θέση και άφησα τα άλλα όπως ήταν μιας και είχα 42άρι και 45άρι πάιλοτ. Στο 16άρι για καλοκαίρι δούλευε καλά NECW #3, 40, 175. Και το μάνιουαλ τώρα προτείνει την μαμά Ν2ZW στην θέση 3 για ίδιες θερμοκρασίες που την πρότεινε στην θέση 2 για το 16άρι. Θα το ξανατσεκάρω για σιγουριά. Αντε να ξανανοιώσω άμεσες αποκρίσεις και Γκάζια όπως στις πρώτες δύο προπονήσεις μαζί του με +6 -- +9.

[ img ]

[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2018, 22:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Αυτο που φαινεται απο το μπουζι σου ειναι πλουσιο, οριακα να βραχυκυκλωσει μπουζι δηλαδη εαν συνεχισει με αυτο το jetting.

Αν και δεν καταλαβα σε τι θερμοκρασια δουλεύεις αντιστοιχα ζιγκλερ, στους 24 βαθμους το 175 main και 42-45 pilot ειναι μεγαλα, παιξε 38-170/168 και δοκιμασε την NEDH 3τη θεση, εαν εχεις NEDW ακομα καλυτερα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 10:15 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Μάιος 2009, 14:56
Δημοσιεύσεις: 1650
Moto: KTM EXC 200 1999
Αλλες οι συνθήκες αέρος στην Φιλανδία....καμία σχεση με Ελλαδα

Εγω θα πρότεινα 38/170 με NECW στην 3η ή 4η για καλοκαιρι εδω


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Οπως αρκετές φορές έχω αναφέρει και τώρα και ο dryz250, δεν έχει καμία σχέση το κλίμα της Ελλάδας με της Φινλανδίας στον ίδιο βαθμό κελσίου. Γι αυτό έγραψα και στον Πάρη ότι μάλλον είναι πολύ πλούσια η NEDH για Ελλάδα. Βύρωνα εννοούσα ότι στην άκρη είχα 42άρι και 45άρι γι αυτό προς το παρών άφησα το 38άρι να δω πώς θα είναι με την NEDH στην θέση 3.

Και μόλις λύθηκε το θέμα με τον αριθμό πλαισίου. Οταν κάναμε τα χαρτιά γράφτηκε λάθος ο αριθμός πλαισίου από καινούργιο Beta RR 125 2T που ήταν στο μαγαζί..... Ξεκίνησα άλλη ασφάλεια και από Τετάρτη οι αγώνες και οι προπονήσεις κανονικά.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2018, 12:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008, 17:48
Δημοσιεύσεις: 1766
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
Λεωνίδα, το Σ/Κ δοκίμασα αρκετές βελόνες στο 300. NECJ, NEDW, και N2ZW, N2ZJ που δίνει το εργοστάσιο. Με 38 pilot και 162 main. Τον αέρα τον ρύθμιζα ανάλογα με τη βελόνα. Θερμοκρασία 23 βαθμούς με υψόμετρο κάτω από 700 μέτρα. 80 km σύνολο με δοκιμή σε πιστάκια και μετά σφιχτό μονοπάτι και μετά ανηφόρες και μετά επιστροφή αλλαγή βελόνας κλπ κλπ κλπ.

Το συμπέρασμα είναι ότι οι βελόνες N2 είναι πιο "εντουράδικες" κρατάνε καλή ροπή χαμηλά και δεν έχουν ξέσπασμα. Ν2 φοράνε και τα Gas Gas. Οι ΝΕ είναι για πιο ανοιχτά κομμάτια μια που "καθαρίζουν" πιο γρήγορα. Λίγο πιο "άδειες" στο αρχικό κομμάτι τους. Γενικά κάνουν τη λειτουργία πιο "απότομη".

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2018, 13:02 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Πάρη ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

Δεν διαφωνώ απλά να αναφέρω ότι οι Σουζουκοβελόνες ΝΕ απαιτούν συνήθως ένα νούμερο μεγαλύτερο ζιγκλέρ αέρος και ένα νούμερο μικρότερο κεντρικό σε σχέση με τις μαμά βελόνες, με βάση τα πολλά που διάβασα πριν κάνω την δοκιμή στο 16άρι και το εφάρμοσα τότε. Ποτέ δεν είχα θέμα με ξέσπασμα στα 300άρια με τις ΝΕ (ούτε και στο Σέρκο) και πάντα τα ζιγκλέρ ήταν πολύ μεγαλύτερα από τα μαμά λόγω κλίματος εκτός του 38ριού τώρα στο 18άρι. Αυτό που γράφεις για πιο γρήγορο ανέβασμα στις μεσαίες μάλλον ισχύει (δεν μπορώ να συγκρίνω απευθείας το 18άρι με τόσες αλλαγές στο μοτέρ και 14άρι γρανάζι μπροστά με το 16άρι με 13άρι γρανάζι....ανεβάζει με λίγο πιο αργό τρόπο από πολύ χαμηλές προς μεσαίες και μετά ανοίγει και ανοίγει με πολυ τζαμπουκαλεμένο τρόπο, χωρίς κλωτσιά...) αλλά γενικώς η N2ZW στην 2η θέση που προτείνει το μάνιουαλ είναι φτωχή για Φινλανδία. Την Πέμπτη πρώτη φορά με την NEDH στην 3η θέση (και 38, 175 και μιάμιση στροφή ανοιχτός ο αέρας) ήταν μια χαρά με 18 βαθμοί και προχθές με 25-26 στον αγώνα και κάποια άπνια με ελάχιστα πιο ανοιχτή την βίδα αέρος ήταν ακόμη μια χαρά με καλή κατανάλωση βενζίνης και στο τελικό πίσω εμφανίστηκε ένα δάκρυσμα λαδιού, πολύ λιγότερο απ΄ό,τι πριν. Θα επανέρθω με λίγες περισσότερες λεπτομέρειες για τον αγώνα.

Προς το παρών ρωτάω αν το μπουζί στις φωτό παραπάνω σας φαίνεται έτοιμο να βραχυκυκλώσει μόνο λόγω πλούσιου τζεταρίσματος σε βενζίνη ή είναι συνδιασμός και με μπόλικο λάδι?

Το απόγευμα παραγγέλνω την εισαγωγή για την ρηντιέρα χωρίς την υποδοχή για το σωληνάκι του λαδιού για κατάργηση της τρόμπας. Ταιριάζει σαν φιλοσοφία στο X-Trainer και θα είναι απαραίτητο σύστημα με τον ψεκασμό αργότερα αλλά το θεωρώ κάτι που αναπάσα στιγμή μπορεί να χαλάσει είτε από άσχημη πτώση και σπάσιμο του δοχείου ή να βγει το σωληνάκι ή με φταίξιμο από τα ηλεκτρονικά. 2% Nils Duo Mix στην βενζίνη και μια έννοια λιγότερη....... Και τότε θα γίνει και μάλλον καλύτερη ρύθμιση στο καρμπυρατέρ με σταθερή ποσότητα λαδιού στην βενζίνη.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2018, 09:10 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 12 Ιουν 2017, 10:00
Δημοσιεύσεις: 366
Moto: KTM EXC 300
Leon_BetaRacing έγραψε:
Μάλλον η NEDH είναι πολύ πλούσια για Ελλάδα. Το πολύ στην 3η θέση και από μείων μέχρι +5. Μέχρι +10 εδώ ήταν ανεκτή στην 4η θέση αλλά σίγουρα όχι για 15 και πάνω. Το μπουζί δείχνει πώς ήταν την Πέμπτη με 24 βαθμοί και υγρασία/άπνια. Περίεργο σεττάρισμα.. Οπως υπολόγιζα βρήκα μαμά 38άρι και λογικό για το κλίμα 175. Ισως φτωχό στο πάιλοτ και αμέσως πολύ πλούσιο στη βελόνα. Την έβαλα την NEDH στην 3η θέση και άφησα τα άλλα όπως ήταν μιας και είχα 42άρι και 45άρι πάιλοτ. Στο 16άρι για καλοκαίρι δούλευε καλά NECW #3, 40, 175. Και το μάνιουαλ τώρα προτείνει την μαμά Ν2ZW στην θέση 3 για ίδιες θερμοκρασίες που την πρότεινε στην θέση 2 για το 16άρι. Θα το ξανατσεκάρω για σιγουριά. Αντε να ξανανοιώσω άμεσες αποκρίσεις και Γκάζια όπως στις πρώτες δύο προπονήσεις μαζί του με +6 -- +9.

[ img ]

[ img ]

πλουσιο φιλος.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2018, 10:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Όπως σωστά αναφέρει ο Berg οι Ν2 είναι εντουράδικες, τι σημαίνει αυτο, οτι χαμηλά δουλεύουν πλούσιες ώστε να μην ανεβάζει στροφές απότομα στα χαμηλά για να μπορεί ο αναβάτης να "παίζει" με το γκάζι ελεγχόμενα για τα δύσκολα και τεχνικά κομμάτια. Η ΝΕ βελόνα έχει πιο φτωχό προφίλ σε σχέση με την Ν2 οπότε είναι πιο φτωχή στα χαμηλά οπότε ναι μεν έχουμε πολυ χαμηλότερη κατανάλωση (με την ΝΕ) αλλά απο την άλλη ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές ο κινητήρας και "καθαρίζει" πιο εύκολα και γρήγορα. Εαν θυμάμαι καλά η ΝΕ είναι triple taper και το tip της είναι πιο μικρό οπότε για αυτό χρειάζεται όπως αναφέρετε πιο μικρό main.

Το μπουζί είναι βρεγμένο και μαύρο, σίγουρα δεν είναι απο το λάδι μόνο αλλά κυρίως απο καύσιμο, το οποίο περιέχει και λάδι φυσικά οπότε όταν δουλεύει πλούσιο εννοείται οτι η ποσότητα του λαδιού είναι και αυτή ελαφρώς μεγαλύτερη. Ενας απο τους παράγοντες είναι οτι το περισσότερο καύσιμο στο μείγμα (πλούσιο) χαμηλώνει τις θερμοκρασίες της καύσης και δεν επιτρέπει στο μπουζί να αυτοκαθαριστεί σε σχέση με μια φυσιολογική καύση (απο μείγμα). Προσωπικά το 175 main είναι μεγάλο για 18-25 βαθμούς που αναφέρεις και πιθανότατα εν μέρη να ρίχνει εκείνο το έξτρα καύσιμο που δεν χρειάζεται, καθάρισε προσεκτικά το μπουζί με καθαριστικό φρένων, ελαφρύ τρίψιμο/στέγνωμα και δοκίμασε 165-168.

note, οταν στην ίδια θερμοκρασία υπάρχει αυξημένη υγρασία (π.χ. Φινλανδια) χρειάζεται να είναι πιο φτωχό το μείγμα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2018, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Λύσαμε το θέμα των αναρτήσεων, θα λύσουμε και το θέμα του καρμπυρατέρ..!

Το ρηπόρτ του Πάρη για τις βελόνες συν του Βύρωνα μ΄έκανε να ανοίγω πάλι καρμπυρατέρ για την επόμενη δοκιμή την Πέμπτη. 172 κεντρικό το είχα αγοράσει πριν λίγες μέρες και το έβαλα τώρα, από το 175. Εχω και 170 στην άκρη. Η μαμά βελόνα N2ZW στην 2η θέση που προτείνει το μάνιουαλ έχει δοκιμαστεί στο 16άρι και είναι γενικώς φτωχή για Φινλανδία, γιατί δεν κάνει συνέχεια 25+. Αλλά γιατί όχι στην 3η θέση σαν 1η δοκιμή και να είναι πιο συγκρίσιμη στην 3η θέση που ήταν τώρα η NEDH (και ήταν πολύ καλύτερη από την 4η θέση). Αυτό δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ. Μάλλον αντιστοιχεί με την NECW (λόγω του W) γιατί οι διαφορές με την NEDH δεν ήταν τεράστιες όπως φαίνεται στην φωτό. Η NEDH λεπταίνει νωρίτερα στο τάπερ και είναι αρκετά πιο πλούσια στην μύτη και λίγο πριν. Αφησα το 38άρι μέσα. Γιααα να δούμε! Στο τέλος θα κάνω και μερικά σπριντ τέρμα και μετά το τελευταίο απότομο σβήσιμο. Κάτι μου λέει ότι θα είμαστε πολύ κοντά σε καλή λύση.

:greetings-waveyellow:

[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2018, 09:07 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Καλημέρα!

Είχα υποσχεθεί ανασκόπηση από τον αγώνα και παρόλο που δεν μου βγήκε καλά για τους λόγους που ήδη ξέρετε συν άλλους λόγω ημέρας, δεν πήγε και άσχημα από την άλλη.

Πέμπτη πριν τον αγώνα προπόνηση με δοκιμή της NEDH στην 3η θέση και με την μοτό να δουλεύει καλύτερα από πριν φτάσαμε τελικά στο μέρος του αγώνα με 25-26 βαθμούς και αρκετή άπνια. Εκκίνηση τρεις παρά αφού οι Α, Β και V40 είχαν ξεκινήσει για τον 3ο και τελευταίο γύρο τους. Βλέποντας τους χρόνους για τα ΣΕΧ ήταν φανερό ότι ήθελε δυνατή οδήγηση να βγουν τρεις ειδικές και τεχνικές δασικές απλές πριν την 2η ειδική και ειδικά πριν την 3η ειδική, με το περιθώριο χρόνου για όλα αυτά 1 ώρα και 16 λεπτά. Το πρώτο στρατηγικό λάθος είχε ήδη γίνει πριν την εκκίνηση μην έχοντας μαζί μου φουλαρισμένο κάμελ μπακ να πίνω εύκολα και γρήγορα ανά πάσα στιγμή στην πορεία όταν ηρεμούσαν λίγο τα πράγματα. Μπουκαλάκι ισοτονικό στο τσαντάκι με τα εργαλεία ώστε να πίνω γρήγορα πριν από κάθε εκκίνηση ειδικής. Ξεκινάω, βγαίνω από την πόλη και μετά από λίγα χλμ αρχίζει η πρώτη σύντομη δασική απλή γεμάτη σαθρά παλούκια και κάποια βραχάκια για λίγο ζέσταμα για την 1η ειδική σε πιστάρα ΜΧ και λίγα χλμ σε διπλανό γρήγορο μονοπάτι γεμάτο σαμάρι. Το τεραίν βομβαρδισμένο από τα πολλά προηγούμενα περάσματα αλλά το κυρίως θέμα μου ήταν ότι σε πολλά σημεία ήμουν μπερδεμένος ανάμεσα σε 3η και 4η αφού η μοτό ήθελε κυνήγημα ώστε να αποδώσει κάπως. Καμία σχέση με τις ροπές και τα γκάζια των πρώτων επαφών μαζί της με θερμοκρασίες γύρω στους 5 βαθμούς. Βγήκε πώς βγήκε η ειδική μετά από λίγο αρχίσαν σοβαρότερα πράματα στην επόμενη απλή. Παλούκια, γυμνές λασπωμένες διαγώνιες ρίζες, λούκια. Αλλά δεν κράτησε πάρα πολύ.

Στεγνός εσωτερικά πίνω λίγο ισοτονικό και βουρ στην 2η ειδική. Γρήγορη 3η-4η, πολύ σκληρή βάση, ξεθαμένες κοτρώνες, αγριεμένο σαμάρι, ειδικά στα φρένα, πολλές στροφές. Καλούτσικα αλλά και πάλι μου έμεινε αυτό το γιατί στο κεφάλι για το κοιμισμένο ειδικά στις χαμηλές Τρακόσα. Αμέσως μετά τον τερματισμό της ειδικής συνέχιζε το μονοπάτι. Σταδιακά όλο και πιο τεχνικό προσπερνώ δύο στην αρχή και μετά από λίγο αρχίζουν πάλι τα πολύ καλά με βραχόκηπους, ρίζες, λούκια. Πλησιάζω και άλλους δύο τρεις σύντομα στον αχταρμά και τους βλέπω να πέφτουν ο ένας μετά τον άλλο μπροστά μου σαν κουνούπια που μπήκαν σε ψιχαρισμένο δωμάτιο. Ηταν μια κλωτσιά ψυχολογίας. Χωρίς να κολλάω πουθενά απλά προσπαθούσα να κρατάω σβέλτο ρυθμό διαβάζοντας γραμμές. Το ρολόι έτρεχε αλλά αυτά μου αρέσουν. Μετά από συνεχόμενο κοπάνημα φτάνω τελικά για την εκκίνηση της 3ης ειδικής η οποία στα χαρτιά ήταν η δυσκολότερη και μεγαλύτερη σε διάρκεια. Κατεβάζω το μισό μπουκάλι που είχε μείνει και εκκίνηση αμέσως. Τέτοια πράγματα θέλουν περπάτημα πριν, ειδικά τώρα που είχε καταστραφεί από τις άλλες κατηγορίες. Δεν το έκανα παρόλο που το σκεφτόμουν συνέχεια και τώρα έπρεπε να το απολαύσω! Συνέχεια τεχνικές ανηφοροκατηφόρες με βραχόκηπους, χασίματα με απότομα φρένα και αμέσως στραμπουληχτές σύντομες ανηφόρες με στεπ απς σε βράχια. Εγώ να μαλώνω με το σαζμάν προσπαθώντας να κρατάω την 3η όσο περισσότερο γίνεται αλλά το 300 συνέχιζε να είναι η Ωραία Κοιμωμένη χάνοντας συνέχεια χρόνο από καθυστερημένες αποκρίσεις ανάμεσα στα μικρά ανοίγματα στον λόφο από σηχτήρι σε σηχτήρι. Τουλάχιστον οι αναρτήσεις και η ελαφριά αίσθηση βοηθούσαν. Τελειώνει και αυτό και μετά από λίγα μέτρα σε χωματόδρομους νααα και το ΣΕΧ. Αδειος από υγρά περιμένω 4 λεπτά για το λεπτό μου. Οσο περίμενα 3-4 μπήκαν με χίλια μέσα φορώντας όλοι τους καπέλο. Στο λεπτό μου ο άλλος έλειπε. "Ρε λες?" σκέφτηκα. Αλλα 25 λεπτά ώστε να μπούμε στην πόλη να φουλάρουμε και να ξεκινήσει ο 2ος γύρος αλλά αυτή τη φορά από άσφαλτο πίσω στα κεντρικά για τερματισμό μετά το 2ο πέρασμα της 2ης ειδικής.

Τις πήγα λίγο καλύτερα αλλά το ψυχρόλουτρο ξεκίνησε αμέσως μετά το τέλος της τελευταίας ειδικής όταν άναψε το κόκκινο λαμπάκι στο κοντέρ να συμπληρώσω λάδι στο δοχείο της τρόμπας. Τί έγινε?? Το είχα φουλάρει πριν τον αγώνα. Με την ψυχή στο στόμα τερματίζω μιας και δεν ήξερα πόσο λάδι έχει η ρεζέρβα στο δοχείο. Ευτυχώς δεν συνεχίσαμε για ολόκληρο τον γύρο γιατί θα έπρεπε να εγκαταλείψω πριν κολλήσει το μοτέρ. ***

[ img ]

Εγινε του Πέπε Σομπρέρο..!

https://kalkku.fi/tulokset/orimk18/c.html" onclick="window.open(this.href);return false;

https://kalkku.fi/tulokset/orimk18/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ο πόντος ανόδου κατηγορίας χάθηκε κυρίως στην 3η ειδική και γενικώς λόγω του τζεταρίσματος. Πάμε μπροστά και ανεβαίνουμε κατηγορία σύντομα με εντελώς μαμά απείραχτες Σακς 2018 αναρτήσεις εκτός του πίσω 5.4 ελατηρίου. Οι Σφαίρες του Dal Soggio περιμένουν στην άκρη για φουλ επίθεση στις πάνω θέσεις της Β..!

*** Η μέση κατανάλωση λαδιού στον αγώνα ήταν κοντά στο 4% με βάση την βενζίνη που καταναλώθηκε για 92 χλμ. Προήρθε λόγω των γενναίων ανοιγμάτων γκαζιού με το πλούσιο τζετάρισμα ώστε να πάει μπροστά η μοτό σε γενικώς γρήγορη διαδρομή. Το TPS αναλόγως την θέση του σλάιντ δίνει σήμα για την απαιτούμενη παροχή λαδιού. Με αυτό με καθησύχασε αμέσως ο Σωτήρης-ShockMaster. Σήμερα μάλλον λαμβάνω το λάστιχο εισαγωγή ρηντιέρας για κατάργηση και αφαίρεση της τρόμπας. Μία έννοια λιγότερη για το τί μπορεί να πάει στραβά. Χθες το ποσοστό λαδιού ήταν 2% και κάτι σε 3 γρήγορους γύρους των 7 χλμ στο τοπικό δάσος. Η αλλαγή βελόνας με την μαμά N2ZW στην 3η θέση πέτυχε. Η βίδα αέρος χρειάστηκε να ανοιχτεί στις 2 και 1/4 στροφές από την μιάμιση για το 38άρι πάιλοτ. Το ρηπόρτ του Πάρη για τις βελόνες ισχύει. Εμφανίστηκε η ροπη χαμηλά που τόσο καιρό έψαχνα και απλά μετά η μοτό ανεβάζει γεμάτα και γραμμικά μέχρι πολύ ψηλά. Ηταν πολύ ευκολότερα παντού και ειδικά σε μεγάλα, απότομα και σχετικά αργά σαμάρια μετά από στροφές με 3η όπου θέλεις να σηκώσεις λίγο το μπροστινό πριν μπει βαθιά ανάμεσα στα σαμάρια. Και σήκωνε/κρατούσε πολύ ευκολότερα την 4η όταν άνοιγε η διαδρομή. Ερωτηματικό παραμένει λίγο η θέση της βίδας αέρος και το αν χρειάζεται τελικά 175 κεντρικό για εδώ πάνω. Στο 16άρι για καλοκαίρι είχα 175 (με NECW #3 και 40 πάιλοτ) και χειμώνα 178 (με NEDH #3 και 42 πάιλοτ).

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2018, 12:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008, 17:48
Δημοσιεύσεις: 1766
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
Πολύ καλή ανάλυση Λεωνιδα. Οι απλές εκεί είναι μεγάλη μάχη σε σχέση με Ελληνικά εδάφη.
Λοιπόν για το TPS η ρύθμιση είναι 600 Ohm με το γκάζι κλειστό και 3,4 KOhm με το γκάζι τέρμα ανοιχτό. Αν θες περισσότερες πληροφορίες στείλε πμ.

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2018, 16:05 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Πάρη αναλόγως την λέσχη και την περιοχή υπάρχουν ακόμη αγώνες που οι απλές είναι κυρίως δρόμοι αλλά τουλάχιστον οι ειδικές έχουν απ'όλα και είναι και μεγάλες σε διάρκεια, και όποιος κολλήσει κόλλησε.

Γράψε εδώ σε παρακαλώ τον τρόπο ελέγχου και ρύθμισης του TPS. Ίσως χρειαστεί και σε άλλους. Μόλις παρέλαβα την εισαγωγή για την ρηντιερα. Την Κυριακή χωρίς τρόμπα.

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2018, 18:20 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 22 Ιουν 2010, 15:36
Δημοσιεύσεις: 131
Moto: BETA 300 RR
Τοποθεσία: Lamia
Bravo Λεο. Πάντα έτσι δυνατός με ατσάλινη ψυχολογία.
Αλλα κρίμα να βρισκόμαστε στο 2018 και να παλεύουμε ακόμα με τις βελόνες και να προσπαθούμε να κάνουμε τον μάγο με το σεταρισμα του καρμπ. Τα ίδια τραβάω και εγώ και μου την έχει δώσει. Καλό χρυσό το 2Τ αλλα....... μια δουλεύει μια χαρά και την άλλη ψάχνεις να βρεις τη φταίει και σέρνεται το μοτο. Αχχχχχχχχχχ.


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 117 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 68 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com