Τώρα είναι 17 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 38 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
xantiasupermoto έγραψε: *
..και για τους τεμπελιδες μια μιζα ειδικα το δευτερο δεν με αποσχολει καθολου
:handgestures-thumbup: Δεν σβήνει ποτε χωρίς λόγο αλωστε..! ;)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
xantiasupermoto έγραψε: *
Το μοτερ ΥΖ-WR θα επιμεινω ειναι ιδια σαν σχεδιαση και ειναι ιδιο απο το 1999 σαν βαση αλλαγες εχουν γινει
ΥΖ:
Εως '98 το γνωστό σκυλί.. με πολύ προσοχη στην συντήρηση του PV καθότι αξονικό..! (οριακό bore x stroke / συμπίεση απο σημερινό 300άρι..) Όποιος το εχει σε καλή κατάσταση, ειναι υποχρεωτική η αλλαγή jetting Χειμώνα - Καλοκαίρι για να δουλέψει σωστά, σε αντίθεση με ..άλλα..!
'99 το καινούριο top end (kips) με bottom end απο το '98 με μόνη διαφορά το μακρύ στρόφαλο.. (ίδιο σασμαν, βολάν, κλπ)
'02 το καινούριο top end (kips) και ολοκαίνουρια κάρτερ και καινούριο σασμαν ("οτι περίσσεψε" απο το promotion του WR426).
'05, ολα του '02 με μονη διαφορά το έλλασμα στο κεντρικό kip της εξαγωγής, επειδή ειχε παρατηρηθεί απώλεια δύναμης στην τοτε Japan κόντρα με CR, KX, RM.. Το έγραφαν τοτε ολα τα περιοδικά..!

WR250:
Μία σειρά πίσω σε αλλες χρονολογίες απο αυτές των YZ και πάντα διαφορετικό σασμαν, top end (συμπίεση, PV/kips, θυρίδες).

Ο λόγος που τα γύρισε η Yamaha σε YZX απο WRZ ειναι η νέα σειρά 2Τ που έρχεται και ειμαι πολύ περίεργος να δώ..!
Τα WR θελουν να σημαίνουν πλέον μονο 4Τ..

@iatrodikastis: Φίλε Πέτρο, οταν βρεθούμε απο κοντά, θα τα κάνουμε μια τράμπα.. Δεν μιλάω για οποιοδήποτε 98άρι, αλλα για το δικό μου (+αναρτήσεις, και Γιώργο..)
Αυτό που λέει ο φτωχός πλήν σοφός λαός μας, η γριά η κότα εχει το ζουμί.. :lol:
ΔΕΝ θα ειναι καλύτερο απο το Beta, αλλα σου υπόσχομαι οτι δεν θα θες να κατέβεις... :obscene-drinkingcheers: :greetings-waveyellow:


http://craigmac215.tripod.com/yzmodels.htm
https://www.vitalmx.com/forums/Moto-Rel ... 0s,1303457


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2892
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Τοποθεσία: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
To WR ειναι ευρωπαικη ονομασια η μετατροπη γινεται Ιταλια το μηχανακι ειναι ΥΖ250Χ με φωτα
Απο αναρτηση ειναι μακραν καλυτερο απο το ΒΕΤΑ απο μοτερ σαν λειτουργια το ΥΑΜΑΗΑ ειναι πιο φιλικο οσο και αν φανεται παραξενο
Σαμαν κλιμακωση ,φρενα ,θεση οδηγησης το ΒΕΤΑ ειναι καλυτερο αλλα και πιο ακριβο


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Καλές βόλτες με το Γκάζι!

Για τις αλλαγές από την ΜΧ έκδοση μέχρι το WR250 νομίζω ισχύουν όλα (κύλινδρος, μπροστινή εξάτμιση, κτλ) εκτός από το βολάν. Είναι ίδιο με του ΜΧ εκτός από το πηνίο για τα φώτα. Δηλ. για "πλήρη" εντουροποίηση χρειάζεται έξτρα βάρος (flywheel) Steahly 9 oz για μέσους έως πολύ γρήγορους, ακόμη μεγαλύτερο για όλους τους άλλους, συν ψάξιμο με εξατμίσεις και σεττάρισμα καρμπυρατέρ.

Εντουροποίησα ένα καινούργιο ΜΧ 2008 και μεταμορφώθηκε όταν του φόρεσα ολόκληρη την γεννήτρια φώτων E-line 180 Watt με τα πηνία φώτων στο billet καπάκι και τον έξτρα μαγνήτη (12 oz αλλά όχι απευθείας συγκρίσιμο με Steahly λόγω μικρότερης διαμέτρου) βιδωμένο στο μαμά βολάν, αλά Ducati Energia στα παλαιότερα GasGas που τα έκανε σχεδών 4Τ. Ανέβηκε η ροπή χαμηλά, δεν έσβηνε με τίποτα και ομαλοποιήθηκε η απόδοση αλλά το τέντωμα χεριών στο ξέσπασμα παρέμενε. Οι αλλαγές σε κύλινδρο και ηλεκτρονική στο YZ250X λογικά μειώνουν αυτην την κλωτσιά. Δεν άλλαξα γρανάζωμα, ούτε και δοκίμασα άλλες εξατμίσεις από τις μαμά ΜΧ. Με 3η καθάριζε τα πάντα, δηλαδή η ροπή χαμηλά δεν κρυβόταν παρόλο το ΜΧ γρανάζωμα. 2α έμπαινε σπάνια. Μοτερούκλα με όλη την σημασία της λέξης αλλά για εντούρο υπάρχουν καλύτερες επιλογές έτοιμες από το κάθε εργοστάσιο (Sherco, Beta, KTM, GasGas, ...), σε εργονομία, γεωμετρία, συνολική αίσθηση μεγέθους κατά την οδήγηση, απόδοση μοτέρ, μπάσιμο σε στροφές (ειδικά κλειστές). Μου έχει μείνει κάπως στην καρδιά γιατί με αυτό άρχισα να παίρνω τα πρώτα κύπελλα. Το θεωρώ την κορυφαία επιλογή ακόμη και τώρα για 2Τ για αγώνες scramble.

Αλλαξε τον οδηγό αλυσίδας σε TM ή BRP γιατί στραβώνει πολύ εύκολα σε χτύπημα και μπορεί μετά η αλυσίδα να φάει το πίσω γρανάζι. Την πάτησα έτσι στις πρώτες ώρες ήδη.

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Leon_BetaRacing έγραψε: *
Καλές βόλτες με το Γκάζι!

Για τις αλλαγές από την ΜΧ έκδοση μέχρι το WR250 νομίζω ισχύουν όλα (κύλινδρος, μπροστινή εξάτμιση, κτλ) εκτός από το βολάν. Είναι ίδιο με του ΜΧ εκτός από το πηνίο για τα φώτα. Δηλ. για "πλήρη" εντουροποίηση χρειάζεται έξτρα βάρος (flywheel) Steahly 9 oz για μέσους έως πολύ γρήγορους, ακόμη μεγαλύτερο για όλους τους άλλους, συν ψάξιμο με εξατμίσεις και σεττάρισμα καρμπυρατέρ.

Εντουροποίησα ένα καινούργιο ΜΧ 2008 και μεταμορφώθηκε όταν του φόρεσα ολόκληρη την γεννήτρια φώτων E-line 180 Watt με τα πηνία φώτων στο billet καπάκι και τον έξτρα μαγνήτη (12 oz αλλά όχι απευθείας συγκρίσιμο με Steahly λόγω μικρότερης διαμέτρου) βιδωμένο στο μαμά βολάν, αλά Ducati Energia στα παλαιότερα GasGas που τα έκανε σχεδών 4Τ. Ανέβηκε η ροπή χαμηλά, δεν έσβηνε με τίποτα και ομαλοποιήθηκε η απόδοση αλλά το τέντωμα χεριών στο ξέσπασμα παρέμενε. Οι αλλαγές σε κύλινδρο και ηλεκτρονική στο YZ250X λογικά μειώνουν αυτην την κλωτσιά. Δεν άλλαξα γρανάζωμα, ούτε και δοκίμασα άλλες εξατμίσεις από τις μαμά ΜΧ. Με 3η καθάριζε τα πάντα, δηλαδή η ροπή χαμηλά δεν κρυβόταν παρόλο το ΜΧ γρανάζωμα. 2α έμπαινε σπάνια. Μοτερούκλα με όλη την σημασία της λέξης αλλά για εντούρο υπάρχουν καλύτερες επιλογές έτοιμες από το κάθε εργοστάσιο (Sherco, Beta, KTM, GasGas, ...), σε εργονομία, γεωμετρία, συνολική αίσθηση μεγέθους κατά την οδήγηση, απόδοση μοτέρ, μπάσιμο σε στροφές (ειδικά κλειστές). Μου έχει μείνει κάπως στην καρδιά γιατί με αυτό άρχισα να παίρνω τα πρώτα κύπελλα. Το θεωρώ την κορυφαία επιλογή ακόμη και τώρα για 2Τ για αγώνες scramble.

Αλλαξε τον οδηγό αλυσίδας σε TM ή BRP γιατί στραβώνει πολύ εύκολα σε χτύπημα και μπορεί μετά η αλυσίδα να φάει το πίσω γρανάζι. Την πάτησα έτσι στις πρώτες ώρες ήδη.

:greetings-waveyellow:
Η E-line (180 Watt) ειναι η μονη λύση για αξιοπρεπές ρευμα! Βεβαια ο λεβιές ταχυτήτων πάει πολύ αριστερά και δυσκολεύεσαι λίγο να σφίξεις το μηχανάκι με τα πόδια. Ειναι και θέμα συνήθειας..
Τα υπόλοιπα κίτ πηνείων που μπαίνουν στην ίδια θέση (με το ίδιο βολάν) και υπόσχωνται εχτρα 35W AC ειναι μύθος! Το μαγνητικό πεδίο του stock βολάν και ο χώρος ειναι περιοριστικός! Με το κιτ της E-line, μιλάμε για μια εξτρα (2η) γεννήτρια που και να την στρεσσάρεις μπορεί να τα φτύσει, αλλα το μηχανάκι ειναι αυτόνομο οσον αφορά το ρευμα της ECU - καλή επιλογή! :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2018 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17170
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Πιο εύκολα θα αγόραζα στριτ μηχανάκι για εντούρο παρά mx.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
iatrodikastis έγραψε: *
Πιο εύκολα θα αγόραζα στριτ μηχανάκι για εντούρο παρά mx.
Εσύ εισαι εδώ; :lol: :lol:



Ή εδω; :


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 1604
Moto: KTM EXC 200 1999
iatrodikastis έγραψε: *
Πιο εύκολα θα αγόραζα στριτ μηχανάκι για εντούρο παρά mx.
ΧΑΧΑΧΑ εχεις πολύ χιούμορ....

https://www.youtube.com/watch?v=EvL6_CsH90A


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2892
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Τοποθεσία: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Leon_BetaRacing έγραψε: *
Καλές βόλτες με το Γκάζι!

Για τις αλλαγές από την ΜΧ έκδοση μέχρι το WR250 νομίζω ισχύουν όλα (κύλινδρος, μπροστινή εξάτμιση, κτλ) εκτός από το βολάν. Είναι ίδιο με του ΜΧ εκτός από το πηνίο για τα φώτα. Δηλ. για "πλήρη" εντουροποίηση χρειάζεται έξτρα βάρος (flywheel) Steahly 9 oz για μέσους έως πολύ γρήγορους, ακόμη μεγαλύτερο για όλους τους άλλους, συν ψάξιμο με εξατμίσεις και σεττάρισμα καρμπυρατέρ.

Εντουροποίησα ένα καινούργιο ΜΧ 2008 και μεταμορφώθηκε όταν του φόρεσα ολόκληρη την γεννήτρια φώτων E-line 180 Watt με τα πηνία φώτων στο billet καπάκι και τον έξτρα μαγνήτη (12 oz αλλά όχι απευθείας συγκρίσιμο με Steahly λόγω μικρότερης διαμέτρου) βιδωμένο στο μαμά βολάν, αλά Ducati Energia στα παλαιότερα GasGas που τα έκανε σχεδών 4Τ. Ανέβηκε η ροπή χαμηλά, δεν έσβηνε με τίποτα και ομαλοποιήθηκε η απόδοση αλλά το τέντωμα χεριών στο ξέσπασμα παρέμενε. Οι αλλαγές σε κύλινδρο και ηλεκτρονική στο YZ250X λογικά μειώνουν αυτην την κλωτσιά. Δεν άλλαξα γρανάζωμα, ούτε και δοκίμασα άλλες εξατμίσεις από τις μαμά ΜΧ. Με 3η καθάριζε τα πάντα, δηλαδή η ροπή χαμηλά δεν κρυβόταν παρόλο το ΜΧ γρανάζωμα. 2α έμπαινε σπάνια. Μοτερούκλα με όλη την σημασία της λέξης αλλά για εντούρο υπάρχουν καλύτερες επιλογές έτοιμες από το κάθε εργοστάσιο (Sherco, Beta, KTM, GasGas, ...), σε εργονομία, γεωμετρία, συνολική αίσθηση μεγέθους κατά την οδήγηση, απόδοση μοτέρ, μπάσιμο σε στροφές (ειδικά κλειστές). Μου έχει μείνει κάπως στην καρδιά γιατί με αυτό άρχισα να παίρνω τα πρώτα κύπελλα. Το θεωρώ την κορυφαία επιλογή ακόμη και τώρα για 2Τ για αγώνες scramble.

Αλλαξε τον οδηγό αλυσίδας σε TM ή BRP γιατί στραβώνει πολύ εύκολα σε χτύπημα και μπορεί μετά η αλυσίδα να φάει το πίσω γρανάζι. Την πάτησα έτσι στις πρώτες ώρες ήδη.

:greetings-waveyellow:
Τον εχω παραγγηλει τον οδηγο
Για το ΥΖ που ειχα γενικα με ζωρισε να το ηρεμισω βολαν ,rekluse και παλι αποτομο αντιθετα με το WR που η λειτουργιατου ειναι καθαρα ηλεκτρικη πραγματικα μοτερικα, εξατμιση δεν το ακουμπαω μην το χαλασω


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Επίσης ακόμη μία μετατροπή προς εντούρο που έκανα πριν βάλω την E-line ήταν σετ σιδερένιων δίσκων συμπλέκτη από τους μαμά αλουμινένιους. Εβαλα της Apico που ήταν και οικονομικό. Διαφορά κατάλαβα προς το καλύτερο. Η αλλαγή λειτουργεί σαν έξτρα βάρος στο βολάν απλά είναι από την άλλη μεριά. Τσεκάρισε μήπως η Yamaha βάζει ακόμη αλουμινένιους και τώρα γιατί στις αλλαγές χρονιάς μέχρι τώρα δεν έχει αναφερθεί κάτι για τον συμπλέκτη.

Από περιέργεια θα προσπαθήσω να οδηγήσω ένα WR να νοιώσω τις αλλαγές στο μοτέρ. Απλά έχουν κυκλοφορήσει Φινλανδία μόνο 3-4 μέσω Yamaha Εσθονίας.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 4683
Moto: 2017 RR 300
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ


ΤΕΛΟΣ

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 622
Moto: ktm 175 με λιγο απο honda :P
SLabrou έγραψε: *
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ


ΤΕΛΟΣ
[ img ]

_________________
Δημήτρης


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά!

:auto-dirtbike:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2892
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Τοποθεσία: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Αυτος ο Σωτηρης ολο γκρινια ειναι αλλα τον αγαπαω γιατι φερνει καλα λαδια
Να τα ξαναπουμε εχουμε ενα πακετο αναρτησεων ΤΟΡ, ενα μοτερ γραμμικο οσο περνει ,ενα πλαισιο φανταστικο
Ωραια δεν εχουμε μιζα , 6 ταχυτητες τα καλυτερα φρενα αντε και την καλυτερη γεωμετρια στα κλειστα κομματια
Αλλα εχουμε και 1500-2000 ευρω περισσοτερα στην τσεπη και αν αρχιζουμε να πειραζουμε αναρτησεις στα ευρωπσαικα παμε στα διπλα
Προσωπικα κοιταξα και για ευρωπαικο η τιμες ενα φευγα για μοντελα 2017+
Τα μονα που θελει το ΥΑΜΑΗΑ ειναι ποδια (το συγκεκριμενο ειχε ) ,ενα καρπμον στην εξατμιση που τα θελουν ολα + 270 δισκοπλακα, οδηγο αλυσσιδας
Τα μονα που θα μπουν εξτρα απο εμενα ειναι rekluse κσαι ψηλη σελα μαζι με τσα προηγουμενα (καρμπον ,οδηγος ,270 διδκος και τελος


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΕΛΕΙ 2ΧΡΟΝΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2018 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17170
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
xantiasupermoto έγραψε: *
Αυτος ο Σωτηρης ολο γκρινια ειναι αλλα τον αγαπαω γιατι φερνει καλα λαδια
Να τα ξαναπουμε εχουμε ενα πακετο αναρτησεων ΤΟΡ, ενα μοτερ γραμμικο οσο περνει ,ενα πλαισιο φανταστικο
Ωραια δεν εχουμε μιζα , 6 ταχυτητες τα καλυτερα φρενα αντε και την καλυτερη γεωμετρια στα κλειστα κομματια
Αλλα εχουμε και 1500-2000 ευρω περισσοτερα στην τσεπη και αν αρχιζουμε να πειραζουμε αναρτησεις στα ευρωπσαικα παμε στα διπλα
Προσωπικα κοιταξα και για ευρωπαικο η τιμες ενα φευγα για μοντελα 2017+
Τα μονα που θελει το ΥΑΜΑΗΑ ειναι ποδια (το συγκεκριμενο ειχε ) ,ενα καρπμον στην εξατμιση που τα θελουν ολα + 270 δισκοπλακα, οδηγο αλυσσιδας
Τα μονα που θα μπουν εξτρα απο εμενα ειναι rekluse κσαι ψηλη σελα μαζι με τσα προηγουμενα (καρμπον ,οδηγος ,270 διδκος και τελος
Πωλήσεις γιατί δεν έχει?



....κάποτε στο texas
βρήκαμε δύο παιδιά που επηρεασμένα από το φόρουμ (xantiasupermoto) πήραν crf για εντούρο,
ήρθαν μαζί μας,
έκαναν 13,5 χλμετρα σε 1,5 ώρα.....
παράτησαν το εντούρο και είχαν μια έντονη δυσαρέσκεια στο πρόσωπο.
Όσο θυμάμαι την αντίδραση του heatseeker γελάω ακόμα.... :lol:

'Eχω δοκιμάσει kayaba πιρούνια σε Gas Gas δεν μου άρεσαν με τπτ για εντούρο,
εξοπλισμό έχω ακόμα οπότε.....

Μίζα σε εντούρο απαραίτητη!!!
την μανιβέλα την καταργούν λόγω βάρους και αξιοπιστίας της μίζας.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 38 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com