Τώρα είναι 23 Οκτ 2018, 18:16

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 83 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 6 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 13:51 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Μάιος 2018, 17:48
Δημοσιεύσεις: 24
Καλό και αυτό αλλά λίγο τσιμπημένη τιμούλα!
Σε αυτά τα χρήματα δεν είναι προτιμότερο το CRF250R μετά το 2010;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 14:26 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Νοέμ 2013, 20:13
Δημοσιεύσεις: 251
Moto: HONDA CREF250R
Τοποθεσία: GREVENA
ΜΕ 3500,00 250R ENDURO ME ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΦΤΙΑΞΙΜΑΤΑ?ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ,
ΕΑΝ ΒΡΕΙΣ ΝΕ ΕΝΟΗΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 14:37 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Μάιος 2018, 17:48
Δημοσιεύσεις: 24
Για 450 δεν είδα σχόλια....ειναι πολύ για πρώτο μηχανάκι;
Εκτός από car.gr και από το φόρουμ που αλλού κοιτάω;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 14:45 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 19:12
Δημοσιεύσεις: 2424
Moto: ΒΕΤΑ 300
Jim89 έγραψε:
Για 450 δεν είδα σχόλια....ειναι πολύ για πρώτο μηχανάκι;
Εκτός από car.gr και από το φόρουμ που αλλού κοιτάω;
Και ούτε θα δεις για 450cc. Τα 250cc σε υπερκαλύπτουν!

Τα 250cc - 350cc είναι τα καλύτερα κυβικά σε 4Τ και ειδικά για αρχή! Σου προτείνω να δώσεις κάτι παραπάνω και να βρεις μοτό από 2013 και μετά.
Να ξέρεις ότι και να πάρεις, θα θέλει ψιλομαζέματα, από λάστιχα 100€, Service αναρτήσεων 150€ minimum, λάδια, φίλτρα, υγρά φρένων (φρένα) 100€. Όλα αυτά καλό είναι να τα κάνεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 14:46 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 21:02
Δημοσιεύσεις: 1496
Moto: KTM 250 EXC
Τοποθεσία: GARDEN CITY
Jim89 έγραψε:
Ώπα....το ότι έχει φώτα δεν σημαίνει ότι έχει και πινακίδα;
Φυσικά και όχι. Μπορεί να είναι εντουροποιημένο motocross η μπορεί ακόμα να έχει λήξη η έγκριση τύπου του λόγω προδιαγραφών και να μην μπορεί να βγάλει πλέον.
Μου κάνει εντύπωση που δεν αναφέρεται σε καμιά αγγελία αν διαθέτει πινακίδα γιατί συνήθως είναι το πρώτο που αναφέρεται μαζί με το ΚΤΕΟ.

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 18:12 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17440
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Jim89 έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους!
Είμαι 28 χρονών και ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο μηχανάκι
που θα το έχω και θα το χρησιμοποιώ όταν πάω στο χωριό
(2-4 μήνες το χρόνο) για την βόλτα μου!

Τα χαρακτηριστικά που θέλω από το μηχανάκι είναι:
1. Να είναι 200cc-250cc (δεδομένου του ότι είμαστε newbies).
3. Να έχει πινακίδα για να μπορώ να βγαίνω και στο δρόμο.

Είμαι ανάμεσα στο Honda XR, στο Honda CRE και στο Honda CRF (έχουμε ένα κόλλημα με την εν λόγω μάρκα).

Και εδώ ξεκινάνε τα ερωτήματα:
Για τι χρονολογίας XR να ψάχνω;
Ξέρω οτι τα XR είναι αξιόπιστα αλλά μου αρέσουν λιγο περισσότερο τα CRE|CRF!
Το θέμα είναι πως δεν έχω ιδέα τι πάιζει με αυτά τα μηχανάκια!
Μπορώ με το CRE|CRF να κάνω την βόλτα μου στο βουνό η έιναι μόνο για MX;
Τι διαφορά έχει το CRE με το CRF; Τι συντήρηση θέλουν αυτά τα μηχανάκια;

Όλες οι απόψεις είναι ευπρόσδεκτες και θα βοηθήσουν!
Ευχαριστώ!
Διάβασε το θέμα και είναι αυτό που θέλεις.

http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 67&t=17900" onclick="window.open(this.href);return false;

Ηonda crf 230 easy enduro

[ img ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2018, 05:42 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Μάιος 2018, 17:48
Δημοσιεύσεις: 24
Χρήσιμο και ωραίο θεματάκι!
Το συγκεκριμένο μηχανάκι μοιάζει (ο σκελετός τουλάχιστον)
με το XR.....


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2018, 06:44 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17440
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Jim89 έγραψε:
Χρήσιμο και ωραίο θεματάκι!
Το συγκεκριμένο μηχανάκι μοιάζει (ο σκελετός τουλάχιστον)
με το XR.....
Η συγκεκριμένη αγορά αποτελεί επένδυση,
το αγοράζεις μεταξύ 2000-3000 ευρώ σε άριστη κατάσταση και
έχεις το απόλυτο μεταφορικό μέσο για την πόλη,
έχεις απίστευτη κίνηση σε xtreme enduro,
έχεις την δυνατότητα κοντινών εκδρομών,
έχεις μίζα,
είναι πανάλαφρο,
φοράει κινητήρα xr 200 υπερκυβισμένο σε 230
υπάρχουν aftermarket που κέφι και λεφτά να έχεις να το κάνεις τούμπανο και
έχεις αξία μεταπώλησης, αλλά το συγκεκριμένο δεν το πουλάς ποτέ.....

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2018, 12:51 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Μάιος 2018, 17:48
Δημοσιεύσεις: 24
Το ότι δεν το δίνεις αυτό το μηχανάκι, το πιστοποιεί το γεγονός ότι δεν βρίσκεις και πολλά στο car.gr!
Θα με κάνεις να αρχίσω να κοιτάω και τα XRακια πάλι (πάνω κάτω το ίδιο μηχανάκι δεν έιναι;)


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2018, 13:06 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17440
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Jim89 έγραψε:
Το ότι δεν το δίνεις αυτό το μηχανάκι, το πιστοποιεί το γεγονός ότι δεν βρίσκεις και πολλά στο car.gr!
Θα με κάνεις να αρχίσω να κοιτάω και τα XRακια πάλι (πάνω κάτω το ίδιο μηχανάκι δεν έιναι;)
Δεν γνωρίζω για το xr,
έχω καβαλήσει xr 250 με μανιβέλα, πολύ καλό στο χώμα αλλά μανιβέλα......

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2018, 14:03 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Μάιος 2018, 17:48
Δημοσιεύσεις: 24
Δηλαδή αν βρεθεί με μίζα εγκρίνεται;
Για μικρές εκδρομούλες (max 100 km διαδρομή) πώς το βλέπεις;

Ένα παιδί έδωσε έμφαση στη διαφορά μεταξύ XR και CRF....
Σε τι υστερεί το XRακι σε σχέση με το CRE και CRF;
Συγγνώμη που ρωτάω κάτι που θα είναι αυτονόητο για κάποιους εδω,
αλλά όντας νέος στο αντικείμενο δεν γνωρίζω....

Επίσης αν θέλει κάποιος ας αναφέρει εν συντομία τη διαφορά μεταξύ
Motocross vs Enduro....έχω ακούσει διάφορες απόψεις μέχρι τώρα....


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2018, 14:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Νοέμ 2008, 17:04
Δημοσιεύσεις: 460
Jim89 έγραψε:
Σε τι υστερεί το XRακι σε σχέση με το CRE και CRF;
Το CRE/CRF είναι ΜΧ. Τελείως διαφορετικό μηχανάκι. Τελείως διαφορετική φιλοσοφία. Ελαφρύ, σκληρό, άκαμπτο, γρήγορη γεωμετρία, απότομος συμπλέκτης, ελαφρύ βολάν, κλπ. Το αντίστοιχο μηχανάκι εκείνης της εποχής με χαρακτηριστικά σαν το CRE/CRF του σήμερα είναι το CR. Δίχρονο βέβαια. Το XR ήταν ένα dual sport play bike.

Αν πάρεις ένα XR και το οδηγήσεις σε πίστα όλα θα σου φταίνε. Θα σκάει από τα άλματα σαν καρπούζι, το μπροστά θα σκουπίζει, στα φρένα θα λαστιχάρει, στα σαμάρια θα είναι βάρκα γιαλό, δεν θα μπορείς να συμπλεξάρεις και να σηκώσεις μπροστινό κλπ κπλ.

Αν η πίστα δεν σε ενδιαφέρει και απλώς θες να πάρεις ένα μηχανάκι να κάνεις τα πρώτα βήματα πάρτο. Αλλά αν γλυκαθείς και δεις πιο σωβαρά το χώμα μην μείνεις στο XR και προσπαθήσεις να μάθεις με αυτό. Θα είναι μεγάλο λάθος. Θα χάσεις τον χρόνο σου.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2018, 14:25 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Μάιος 2018, 17:48
Δημοσιεύσεις: 24
Πολλά ευχαριστώ!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2018, 14:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Νοέμ 2008, 17:04
Δημοσιεύσεις: 460
Jim89 έγραψε:
Επίσης αν θέλει κάποιος ας αναφέρει εν συντομία τη διαφορά μεταξύ
Motocross vs Enduro....έχω ακούσει διάφορες απόψεις μέχρι τώρα....
Το motocross είναι φτιαγμένο για να πηγαίνει τέρμα γκάζι και τίποτε άλλο πέρα από τέρμα γκάζι. Το enduro πρέπει να πηγαίνει και στην δυσκολία.

Ολες οι διαφορές πηγάζουν από αυτό.

Ετσι το mx έχει ελαφρύ βολάν που το κάνει εύστροφο αλλά πιο επιρεπές στο σβήνει στις χαμηλές. Ο κινητήρας δουλεύει πιο ψηλά και δεν έχει καλές χαμηλές. Εχει μικρότερα ψυγεία από enduro. Εχει πιο σκληρές αναρτήσεις (αν και αυτό το φτιάχνεις με revalving όπως θες). Εχει μικρότερο προφιλ πίσω ελαστικού για να λαστιχάρει λιγότερο αλλά την ακούει στις πέτρες. Εχει συνήθως μακριά πρώτη που σου σπάει τα νεύρα στα μονοπάτια αναγκάζοντας σε να συμπλεξάρεις ενώ τα enduro συχνά έχουν πολύ κοντή πρώτη. Δεν έχει φώτα, προφανώς. Και διάφορα άλλα που δεν θυμάμαι τώρα. Αυτή είναι παντως η διαφορά σε γενικές γραμμές.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2018, 14:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1139
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
break έγραψε:
Jim89 έγραψε:
Σε τι υστερεί το XRακι σε σχέση με το CRE και CRF;
Το CRE/CRF είναι ΜΧ. Τελείως διαφορετικό μηχανάκι. Τελείως διαφορετική φιλοσοφία. Ελαφρύ, σκληρό, άκαμπτο, γρήγορη γεωμετρία, απότομος συμπλέκτης, ελαφρύ βολάν, κλπ. Το αντίστοιχο μηχανάκι εκείνης της εποχής με χαρακτηριστικά σαν το CRE/CRF του σήμερα είναι το CR. Δίχρονο βέβαια. Το XR ήταν ένα dual sport play bike.

Αν πάρεις ένα XR και το οδηγήσεις σε πίστα όλα θα σου φταίνε. Θα σκάει από τα άλματα σαν καρπούζι, το μπροστά θα σκουπίζει, στα φρένα θα λαστιχάρει, στα σαμάρια θα είναι βάρκα γιαλό, δεν θα μπορείς να συμπλεξάρεις και να σηκώσεις μπροστινό κλπ κπλ.

Αν η πίστα δεν σε ενδιαφέρει και απλώς θες να πάρεις ένα μηχανάκι να κάνεις τα πρώτα βήματα πάρτο. Αλλά αν γλυκαθείς και δεις πιο σωβαρά το χώμα μην μείνεις στο XR και προσπαθήσεις να μάθεις με αυτό. Θα είναι μεγάλο λάθος. Θα χάσεις τον χρόνο σου.
break έγραψε:
Jim89 έγραψε:
Επίσης αν θέλει κάποιος ας αναφέρει εν συντομία τη διαφορά μεταξύ
Motocross vs Enduro....έχω ακούσει διάφορες απόψεις μέχρι τώρα....
Το motocross είναι φτιαγμένο για να πηγαίνει τέρμα γκάζι και τίποτε άλλο πέρα από τέρμα γκάζι. Το enduro πρέπει να πηγαίνει και στην δυσκολία.

Ολες οι διαφορές πηγάζουν από αυτό.

Ετσι το mx έχει ελαφρύ βολάν που το κάνει εύστροφο αλλά πιο επιρεπές στο σβήνει στις χαμηλές. Ο κινητήρας δουλεύει πιο ψηλά και δεν έχει καλές χαμηλές. Εχει μικρότερα ψυγεία από enduro. Εχει πιο σκληρές αναρτήσεις (αν και αυτό το φτιάχνεις με revalving όπως θες). Εχει μικρότερο προφιλ πίσω ελαστικού για να λαστιχάρει λιγότερο αλλά την ακούει στις πέτρες. Εχει συνήθως μακριά πρώτη που σου σπάει τα νεύρα στα μονοπάτια αναγκάζοντας σε να συμπλεξάρεις ενώ τα enduro συχνά έχουν πολύ κοντή πρώτη. Δεν έχει φώτα, προφανώς. Και διάφορα άλλα που δεν θυμάμαι τώρα. Αυτή είναι παντως η διαφορά σε γενικές γραμμές.
Συμφωνώ απόλυτα..! :handgestures-thumbup:


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 83 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 6 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com