Τώρα είναι 16 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 27 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Ιούλ 2018
Δημοσιεύσεις: 10
FreeWind έγραψε: *
Αυτο που δεν κάνει το trial είναι να περάσεις εμπόδια 20-30 cm με τα πόδια κάτω.
Ο μεγαλύτερος περιορισμός ειναι απόσταση απο έδαφος (που είπε και ο Iatrodikastis)
Εκτός και αν μάθεις την τεχνική, σουζαροντας...
Σ' ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου, με βοηθάς πολύ.
Όσον αφορά την απόσταση από το έδαφος, έριξα μια ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά της Beta.
Το Xtrainer είναι 32 εκατοστά και το Beta Evo 31 εκατοστά. Δεν το λες και τεράστια διαφορά.
Σίγουρα το Evo έχει πιο μαλακές αναρτήσεις και βουλιάζει περισσότερο, αλλά και εγώ σε σχέση με έναν μέσο αναβάτη είμαι ελαφρύτερη.

Όσο για το Freeride και το Xtrainer, πραγματικά όλοι αυτά προτείνουν για αρχάριο, αλλά με ύψος σέλας πάνω από 90 εκατοστά και βάρος 100 κιλά χωρίς υγρά δεν διαφέρουν και πολύ από το KTM 125 SX μου, το οποίο με ζορίζει πολύ σε δύσκολα μονοπάτια. Εντάξει, τα εντούρο έχουν άλλες αναρτήσεις και μίζα, αλλά εγώ προσωπικά δεν αισθάνομαι ότι θα εξελιχθώ οδηγικά με ένα μηχανάκι 110 κιλά με το οποίο δεν πατάω καλά και βγαίνω μια στις τόσες.

Και ναι, εννοείται με το trial πρέπει να μάθω όλες τις βασικές τεχνικές.
Παρεμπιπτόντως, αν κάποιο μέλος του φόρουμ με πολλή εμπειρία σε trial βρίσκεται στην Κεντρική Μακεδονία, θα χαιρόμασταν πολύ (ζευγάρι) για μία βοήθεια στο ξεκίνημα με κάποιου είδους μάθημα.
Στείλτε μου προσωπικό μήνυμα.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Μαρ 2012
Δημοσιεύσεις: 1296
Moto: Sherco Trial 2.9
Το trial θα σε παει εκει που δεν θα σε παει το enduro,με την προυποθεση να του αφιερωσεις χρονο για προπονηση.
Προπονηση με το trial μπορεις να κανεις και στο δρομο κατω απο το σπιτι σου ,αν μενεις σε πολυκατοικια ή ακομα και στο κοντινο παρκο της γειτονιας σου,και χωρις να καψεις ουτε ενα ευρω βενζινη.

:greetings-waveyellow:

_________________
http://www.fitnessblender.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Ιούλ 2018
Δημοσιεύσεις: 10
Allst@rf έγραψε: *
Το trial θα σε παει εκει που δεν θα σε παει το enduro,με την προυποθεση να του αφιερωσεις χρονο για προπονηση.
Προπονηση με το trial μπορεις να κανεις και στο δρομο κατω απο το σπιτι σου ,αν μενεις σε πολυκατοικια ή ακομα και στο κοντινο παρκο της γειτονιας σου,και χωρις να καψεις ουτε ενα ευρω βενζινη.

:greetings-waveyellow:
Ωραία τα λες :dance:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2013
Δημοσιεύσεις: 303
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Βριλήσσια
polyniki έγραψε: *
FreeWind έγραψε: *
Αυτο που δεν κάνει το trial είναι να περάσεις εμπόδια 20-30 cm με τα πόδια κάτω.
Ο μεγαλύτερος περιορισμός ειναι απόσταση απο έδαφος (που είπε και ο Iatrodikastis)
Εκτός και αν μάθεις την τεχνική, σουζαροντας...


Όσο για το Freeride και το Xtrainer, πραγματικά όλοι αυτά προτείνουν για αρχάριο, αλλά με ύψος σέλας πάνω από 90 εκατοστά και βάρος 100 κιλά χωρίς υγρά δεν διαφέρουν και πολύ από το KTM 125 SX μου, το οποίο με ζορίζει πολύ σε δύσκολα μονοπάτια. Εντάξει, τα εντούρο έχουν άλλες αναρτήσεις και μίζα, αλλά εγώ προσωπικά δεν αισθάνομαι ότι θα εξελιχθώ οδηγικά με ένα μηχανάκι 110 κιλά με το οποίο δεν πατάω καλά και βγαίνω μια στις τόσες.

Παρεμπιπτόντως, αν κάποιο μέλος του φόρουμ με πολλή εμπειρία σε trial βρίσκεται στην Κεντρική Μακεδονία, θα χαιρόμασταν πολύ (ζευγάρι) για μία βοήθεια στο ξεκίνημα με κάποιου είδους μάθημα.
Στείλτε μου προσωπικό μήνυμα.
Το δίχρονο Freeride 250 είναι 90 κιλά, με μίζα και μεγαλύτερη απόσταση απο το έδαφος απο EXC και πολύ χαμηλότερη σέλα.
Δεν θυμάμαι τα νούμερα ακριβώς.

Το Freeride250 μου το ειχα πουλήσει Αθήνα και νομίζω δεν έχει αλλάξει χέρι.

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Ιούλ 2018
Δημοσιεύσεις: 10
FreeWind έγραψε: *
Το δίχρονο Freeride 250 είναι 90 κιλά, με μίζα και μεγαλύτερη απόσταση απο το έδαφος απο EXC και πολύ χαμηλότερη σέλα.
Δεν θυμάμαι τα νούμερα ακριβώς.

Το Freeride250 μου το ειχα πουλήσει Αθήνα και νομίζω δεν έχει αλλάξει χέρι.

:greetings-waveyellow:
Το μότο κρος που έχω τώρα είναι και αυτό 90 κιλά και χαμηλωμένο. Όπως είπα, σίγουρα δεν είναι και το καλύτερο μηχανάκι για εντούρο. Αλλά τουλάχιστον από ύψος και κιλά δεν κερδίζω ΤΙΠΟΤΑ, ούτε με το freeride ούτε με το xtrainer. Sorry, αλλά αυτά τα μηχανάκια δεν είναι κάτι μεταξύ trial και enduro. Αυτά είναι εξυπνάδες του τμήματος μάρκετινγκ. Είναι λίγο ελαφρύτερα enduro. Είναι και τα δύο σχεδόν 100 κιλά χωρίς βενζίνη. Το trial είναι 75 κιλά με βενζίνη 7 λίτρα και σέλα. Ready to ride.

Ορίστε ένα μηχανάκι που είναι ΟΝΤΩΣ συνδυασμός trial και enduro, to Montesa Cota 4 Ride, απλά ξεφεύγει πολύ από το δικό μου μπάτζετ και πιστεύω ένα trial με σέλα δεν θα διαφέρει πολύ. Παραθέτω φωτό.
[ img ]

Όπως ανέφερα, αν κάποιο άτομο στην Κεντρική Μακεδονία ξέρει να οδηγάει καλά trial και μπορεί να μας βοηθήσει με τις βασικές τεχνικές, θα χαρώ για ένα προσωπικό μήνυμα.

Καλές βόλτες σε όλους.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2012
Δημοσιεύσεις: 513
Moto: -jotagas 250 - africa650 xt 500
Τοποθεσία: PATRA
Χαίρεται.
Να πω και εγω την γνωμη μου μιας και πρωτα ασχολήθηκα με τις εντουροβολτες, μετα μια μικρη επαφη με τους αγωνες εντουρο ενώ προσπαθουσα να συμμετεχω σε όλα τα trail ride γιατι μου αρεσουν οι αγωνες rally. Το τριαλ το πείρα λογο έλλειψης χρονου και δεν ειχα ξαναδεί τριαλ ποτε από κοντα. Αρα από περιέργεια.
Αφου ταλεπωριθικα αρκετα αρχισε να εχει τρελο ενδιαφερων. Δεν βαριόμουν ποτε και κάθε φορα εκανα καλυτερα αυτά που ειχα μαθει και μαθενα και κατι ακομα . ΕΞΕΛΙΞΗ.
Δεν ειμουν ο χουφτας σουπερ οδηγος στο εντουρο και δεν το εχω με την ταχυτητα ΑΛΛΑ οταν με την πρωτη ευκαιρια ξαναπειρα ενα εντουρακι ( μαλιστα ψευδο DR350s) επαθα πλακα με τον εαυτο μου στο ποσο πολυ απολλαμβανα την καθε στιγμη . Αλλος ανθρωπος.

Θελω λοιπον να πω οτι το τριαλ θελει υπομονη στην αρχη και δεν μπορεις να απολαυσεις μια διαδρομη που εκανες με το εντουρο σου . Θα την απολαυσεις αφου μαθεις καποιες βασικες τεχνικες και μετα θα σου φαινεται παιχνιδη. Λιγο αργοτερα θα βαριεσαι ασυστολα γιατι τα "δυσκολα "δεν θα τα βλεπεις και στα βατα μονοπατια δεν θα μπορεις να πας σβελτα. Ετσι καταληγεις να περνεις μοναδικες διαδρομες αναλογα με το βαθμο δυσκολιας που σου αρεσει και οταν πας για εντουρο ΜΕ το εντουρο ολα θα ειναι διαφορετικα .

Για τις αναρτησεις και το υψος γινεται αδικη συγκριση μια και υπαρχει εντελος διαφορετικη φιλοσοφια ως προς την εργασια που προσφερουν. Εκαστος στο ιδος του, και η δικη μου ποδια δεν ακουμπα πουθενα στα ποιο δυσκολα εντουραδικα μονοπατια.... αλλἀ τεχικη.

Η εχτρα σελα στο ΒΕΤΑ δεν σημενη οτι θα μπορεις να οδηγεις καθιστη.ΔΕΝ γινεται και ειναι επικυνδινο. Μονο αυτονομια σου δινει και ενα μαξιλαρακι να ξαποστασεις οταν σταματας.

Εχω παει σε οργανομενες βολτες που γινονται και πρεπει να πω την αληθεια . Η αυτονομια δεν ειναι προλημα, η βαρεμαρα ειναι που δεν βλεπεις τιποτα δυσκολο και ΔΕΝ μπορεις να πας ΓΡΗΓΟΡΑ. Αρα οδηγηση και απολαυση του τοπιου , χαβαλες με την παρεα και ΣΚΟΝΗ απο τους εντουραδες . Βεβαια γελας στα εχτριμ κοματια και αναρωτιεσαι "μα καλα γιατι εχουν γινει μουσκεμα στον ιδρωτα?"


Ελπιζω να μην σε μπερδεψα περισσοτερο και ειμαι στην διαθεση σου ,ακομα και να σας φιλοξενισω αν ερθετε Πατρα για να κανεται τριαλ και να φυγουν οι αποριες. Μονο προς το τελος Αυγουστου και μετα.
Αυτα.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Ιούλ 2018
Δημοσιεύσεις: 10
cirica έγραψε: *
Ελπιζω να μην σε μπερδεψα περισσοτερο και ειμαι στην διαθεση σου ,ακομα και να σας φιλοξενισω αν ερθετε Πατρα για να κανεται τριαλ και να φυγουν οι αποριες. Μονο προς το τελος Αυγουστου και μετα.
Αυτα.
Γεια σου και σ' ευχαριστώ πολύ! Ίσα-ίσα, με υπερκάλυψε η απάντησή σου και γενικά όλες οι απαντήσεις που πήρα με βοήθησαν να καταλάβω ποια η διαφορά και τι να περιμένω από ένα trial μηχανάκι με το οποίο θα θελήσω να κάνω εντουροβόλτα, και πραγματικά νομίζω ότι θα είναι πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο απόκτημα για μένα.

Ευχαριστούμε πολύ και για την πρόσκληση. Η Πάτρα μάς πέφτει πολύ μακριά, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

Είναι κρίμα πάντως που τόσοι λίγοι ασχολούνται με trial και δεν υπάρχει κάποια σχολή.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 27 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 536
Moto: μοτο
Allst@rf έγραψε: *
Το trial θα σε παει εκει που δεν θα σε παει το enduro,με την προυποθεση να του αφιερωσεις χρονο για προπονηση.
Προπονηση με το trial μπορεις να κανεις και στο δρομο κατω απο το σπιτι σου ,αν μενεις σε πολυκατοικια ή ακομα και στο κοντινο παρκο της γειτονιας σου,και χωρις να καψεις ουτε ενα ευρω βενζινη.

:greetings-waveyellow:
εχουν γεμισει τα παρκα trial


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Μαρ 2012
Δημοσιεύσεις: 1296
Moto: Sherco Trial 2.9
nikolakiss έγραψε: *
Allst@rf έγραψε: *
Το trial θα σε παει εκει που δεν θα σε παει το enduro,με την προυποθεση να του αφιερωσεις χρονο για προπονηση.
Προπονηση με το trial μπορεις να κανεις και στο δρομο κατω απο το σπιτι σου ,αν μενεις σε πολυκατοικια ή ακομα και στο κοντινο παρκο της γειτονιας σου,και χωρις να καψεις ουτε ενα ευρω βενζινη.

:greetings-waveyellow:
εχουν γεμισει τα παρκα trial

:confusion-questionmarks:

_________________
http://www.fitnessblender.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2013
Δημοσιεύσεις: 303
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Βριλήσσια
polyniki έγραψε: *
FreeWind έγραψε: *
Το δίχρονο Freeride 250 είναι 90 κιλά, με μίζα και μεγαλύτερη απόσταση απο το έδαφος απο EXC και πολύ χαμηλότερη σέλα.
Δεν θυμάμαι τα νούμερα ακριβώς.

Το Freeride250 μου το ειχα πουλήσει Αθήνα και νομίζω δεν έχει αλλάξει χέρι.

:greetings-waveyellow:
Το μότο κρος που έχω τώρα είναι και αυτό 90 κιλά και χαμηλωμένο. Όπως είπα, σίγουρα δεν είναι και το καλύτερο μηχανάκι για εντούρο. Αλλά τουλάχιστον από ύψος και κιλά δεν κερδίζω ΤΙΠΟΤΑ, ούτε με το freeride ούτε με το xtrainer. Sorry, αλλά αυτά τα μηχανάκια δεν είναι κάτι μεταξύ trial και enduro. Αυτά είναι εξυπνάδες του τμήματος μάρκετινγκ. Είναι λίγο ελαφρύτερα enduro. Είναι και τα δύο σχεδόν 100 κιλά χωρίς βενζίνη.
Να σου πω την αλήθεια δεν μου άρεσε το ύφος της απάντησης, να βοηθήσουμε προσπαθούμε.
Freeride 250 2τ, 92κιλα. Μην μπερδεύεσαι με το 350 4τ.
Η πιο βασική διαφορά απο το "μοτοκρος" σου είναι ο κινητήρα που δεν έχει power valve, και μοιάζει πολύ με trial...
Beta 300rr εχω τώρα για να μη νομίζεις οτι εχω θέμα με τα ΚΤΜ.
Όπως είπε και ο προηγούμενος φίλος, το trial μπορεί να δώσει πολλά, μην περιμένεις να κάτσεις όμως.

Το Montesa που λες είναι πιο προς το trial και απο το freeride και ίσως καλύτερη επιλογή για αυτο που θες.

Καλη συνέχεια!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Ιούλ 2014
Δημοσιεύσεις: 534
Moto: HUSQVARNA 300
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
FreeWind έγραψε: *
polyniki έγραψε: *


Το μότο κρος που έχω τώρα είναι και αυτό 90 κιλά και χαμηλωμένο. Όπως είπα, σίγουρα δεν είναι και το καλύτερο μηχανάκι για εντούρο. Αλλά τουλάχιστον από ύψος και κιλά δεν κερδίζω ΤΙΠΟΤΑ, ούτε με το freeride ούτε με το xtrainer. Sorry, αλλά αυτά τα μηχανάκια δεν είναι κάτι μεταξύ trial και enduro. Αυτά είναι εξυπνάδες του τμήματος μάρκετινγκ. Είναι λίγο ελαφρύτερα enduro. Είναι και τα δύο σχεδόν 100 κιλά χωρίς βενζίνη.
Να σου πω την αλήθεια δεν μου άρεσε το ύφος της απάντησης, να βοηθήσουμε προσπαθούμε.
Freeride 250 2τ, 92κιλα. Μην μπερδεύεσαι με το 350 4τ.
Η πιο βασική διαφορά απο το "μοτοκρος" σου είναι ο κινητήρα που δεν έχει power valve, και μοιάζει πολύ με trial...
Beta 300rr εχω τώρα για να μη νομίζεις οτι εχω θέμα με τα ΚΤΜ.
Όπως είπε και ο προηγούμενος φίλος, το trial μπορεί να δώσει πολλά, μην περιμένεις να κάτσεις όμως.

Το Montesa που λες είναι πιο προς το trial και απο το freeride και ίσως καλύτερη επιλογή για αυτο που θες.

Καλη συνέχεια!
Πολυ σωστη τοποθετηση και συμφωνω απολυτα...Θεωρω οτι ειναι η σωστωτερη επιλογη που εχης γιαυτο που ζητας να κανης :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Ιούλ 2018
Δημοσιεύσεις: 10
FreeWind έγραψε: *

Να σου πω την αλήθεια δεν μου άρεσε το ύφος της απάντησης, να βοηθήσουμε προσπαθούμε.
Freeride 250 2τ, 92κιλα. Μην μπερδεύεσαι με το 350 4τ.
Η πιο βασική διαφορά απο το "μοτοκρος" σου είναι ο κινητήρα που δεν έχει power valve, και μοιάζει πολύ με trial...
Beta 300rr εχω τώρα για να μη νομίζεις οτι εχω θέμα με τα ΚΤΜ.
Όπως είπε και ο προηγούμενος φίλος, το trial μπορεί να δώσει πολλά, μην περιμένεις να κάτσεις όμως.

Το Montesa που λες είναι πιο προς το trial και απο το freeride και ίσως καλύτερη επιλογή για αυτο που θες.

Καλη συνέχεια!
Με συγχωρείς. Το ύφος προκύπτει από το γεγονός ότι αγανάκτησα να ψάχνω για "ελαφριά" εντούρο και να καταλήγω σε μοντέλα πιο βαριά από το τωρινό μου μηχανάκι, που είναι 12 χρονών. Θέλω να πω, μετά από 12 χρόνια εξέλιξης, τα ελαφρύτερα εντούρο είναι 92 κιλά χωρίς υγρά. :think:

Τέλος πάντων, μελέτησα πολύ το θέμα και βοηθήθηκα πραγματικά από αυτό το φόρουμ. Πιστεύω ότι για τις δικές μου τωρινές ανάγκες το trial ταιριάζει περισσότερο από ένα εντούρο, και θα έχει φοβερό ενδιαφέρον. Και αν μάθω να οδηγάω καλά το trial, μετά θα μπορώ να χειριστώ και το SX στο βουνό, ίσως με λίγο πιο μαλακιά ανάρτηση.

Αλλά μια που τα λέμε έτσι ωραία τώρα μεταξύ μας, να σας εκμυστηρευτώ και το όνειρό μου: Ένα offroad μηχανάκι με μίζα και μανιβέλα, 90 κιλά πλήρες υγρών, με ύψος σέλας 87 εκατοστά και δυνατότητα ρυθμίσματος της ανάρτησης με μία κίνηση, ώστε να προσαρμόζεται για χρήση μότοκρος ή εντούρο. Και φυσικά με τροχούς 21/18 και σκελετό φτιαγμένο για ενήλικα. Και να κοστίζει 6.000 Ευρώ καινούριο. Αλλά μάλλον πρώτα θα φτιάξουν επιβατικά drone μαζικής παραγωγής σ' αυτά τα λεφτά, πριν μπορέσουν να φτιάξουν τέτοιο μηχανάκι.


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 27 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com